Eipä ole tullut kirjoiteltua tänne kun ei oikeen mitään ole tapahtunut. Päivittäin kuitenkin olen teidän kuulumisiani lukenut.
Voi
Laura olisi jo ollut teidän aika onnistua, sanattomaksi vetää...
Onnea
Hilippa hyvästä saaliista!
Ja pahoittelut kaikille muillekkin negan saaneille ja onnea punktioon/siirtoon menijöille, en nyt muista nimiä...
).( mulla peruuntui se laparoskopia (jos joku muistaa) kun kysta olikin hävinnyt vaikka ei niin ison kystan pitäisi hävitä itsestään (??)
Olisin saanut kuitenkin mennä toimenpiteeseen jos olisin halunnut tarkistuttaa onko jotain endoa tms... Päätin sitten etten ainakaan kesää vasten mee ja mennään ennemmin pas:siin
No, söin sit letroja ja eilen ultrassa kp 12 16 mm follikkeli eli hyvältä kuulema näytti. Lääkäri käski alkaa testailen ovulaatiota.
Kysäisin sitten että mitä jos se näyttääkin jo vaikka huomenna, eli tänään plussaa, koska mahassa oli sellaisia tuntemuksia, niin meinäs lääkäri ettei voi vielä olla.... No kotiin päästyäni testasin ja hymynaama tuli...mitä ihmettä eihän se vielä voi olla?
Mun piti pistää se pregnyl irrotukseen kun viime siirrostakin se folli oli vielä siellä ..... Miten voi olla ton kokoisella follikkelilla plussa, mikähän mättää.... Raivostuttavaa tämmönen..
Soitin sit polille ja meinas lääkäri neuvotella jonkun kanssa et mitä tehän, ehotti kyl et jos ei siirtoa tähän kiertoon...
Onkohan se joka kerta menny harakoille jos on aina siirretty väärään aikaan...ei näköjään voi luottaa noihinkin digi testeihinkää.... Hohhhoijaa tulipa taas selostus...raskasta on kun ei mikään onnistu....
Mut onneks on kesä tulossa ja toivottavasti tulee lämpimät ilmat