Ivan Puopolo: Kokoomusedustaja häämatkalla Pariisissa Ylen piikkiin – Näin hän vastaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kappas, ihan hyvää kokoomuskritiikkiä, vaikka olen tulkinnut sun olevan porvari.
Harvinaista tällä palstalla.

T:n.60 % porvari
Voinhan minä jonkinlainen porvari ollakin, mutta ei se tarkoita sitoutumista mihinkään aatteelliseen ryhmään. Minun on vakea ymmärtää "alepa-annoja", joiden on mahdotonta myöntää oman ryhmän edustajan tai koko ryhmän toimineen väärin. Sanna Marin voisi tehdä veitsi-iskun Kaisaniemessä ja silti Alepa häntä ylistäisi.

Kuten aiemminkin olen kertonut, etenkään paikallistason vaaleissä minulle ei ole juurikaan merkitystä, mitä ryhmää ehdokas edustaa. Vain hänen persoonansa, mielipiteensä ja tissit* vaikuttavat.

* Äänestän lähes aina nuorta naista. En tissien koon mukaan, mutta sellaiset pitää olla.
 
  • Vau!
Reactions: Echo
Voinhan minä jonkinlainen porvari ollakin, mutta ei se tarkoita sitoutumista mihinkään aatteelliseen ryhmään. Minun on vakea ymmärtää "alepa-annoja", joiden on mahdotonta myöntää oman ryhmän edustajan tai koko ryhmän toimineen väärin. Sanna Marin voisi tehdä veitsi-iskun Kaisaniemessä ja silti Alepa häntä ylistäisi.

Kuten aiemminkin olen kertonut, etenkään paikallistason vaaleissä minulle ei ole juurikaan merkitystä, mitä ryhmää ehdokas edustaa. Vain hänen persoonansa, mielipiteensä ja tissit* vaikuttavat.

* Äänestän lähes aina nuorta naista. En tissien koon mukaan, mutta sellaiset pitää olla.
Aina kannattaa katsoa ensin puoluetta, koska mukavakin ehdokas joutuu noudattamaan usein puoluekuria.

Miten tisseillä tehdään politiikkaa? Tai, älä kerro :eek:
 
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Viimeksi muokattu:
vierailija
Jonkinlainen katkeruus Suomen hyvinvointivaltiota kohtaan, joka näyttää kohdelleen kritisoijaansa tavallista paremmin.
Tuskin minua tarkoitit, joka olen tuon kirjaviestin kirjoittaja. Katson harvoin maikkarilta Ivanin ohjelmia, joissa hän on kelpo toimittaja. En ymmärrä miksi hän on heittäytynyt typerien videoidensa paasaajaksi. Makunsa kullakin.
Hyvin hän on sopxeutunut Suomeen. Vaikea käsittää mitä italiaa sujuvasti puhuva ihminen hakee Suomesta. Minä pakkaisin heti kamppeeni ja muuttaisin jonnekin saapppaanvarren tuntumaan. Tuskin Kimi Räikkönen siellä oloaan surkeaksi tuntee. Siitä on jo aikaa, kun hän oli kirjakaupassa kirjansa julkkareissa.
Suomessa lähes kaikki paitsi minä ovat julkaisseet elåmånkertansa,
Ei elämäänsä pidä kerrata ja laitttaa kansien väliin vaan elää jokainen hetki täysin rinnoin. Joillakin rinnat ovat täynnä silikonia elämän töyssyjä vastaanottamassa.
 
vierailija
Tuskin minua tarkoitit, joka olen tuon kirjaviestin kirjoittaja. Katson harvoin maikkarilta Ivanin ohjelmia, joissa hän on kelpo toimittaja. En ymmärrä miksi hän on heittäytynyt typerien videoidensa paasaajaksi. Makunsa kullakin.
Hyvin hän on sopeutunut Suomeen. Vaikea käsittää mitä italiaa sujuvasti puhuva ihminen hakee Suomesta. Minä pakkaisin heti kamppeeni ja muuttaisin jonnekin saapppaanvarren tuntumaan. Tuskin Kimi Räikkönen siellä oloaan surkeaksi tuntee. Siitä on jo aikaa, kun hän oli kirjakaupassa kirjansa julkkareissa.
Suomessa lähes kaikki paitsi minä ovat julkaisseet elåmånkertansa,
Ei elämäänsä pidä kerrata ja laitttaa kansien väliin vaan elää jokainen hetki täysin rinnoin. Joillakin rinnat ovat täynnä silikonia elämän töyssyjä vastaanottamassa.
-x ettei joku luule piilomerkitykseksi
 
Tuskin minua tarkoitit, joka olen tuon kirjaviestin kirjoittaja. Katson harvoin maikkarilta Ivanin ohjelmia, joissa hän on kelpo toimittaja. En ymmärrä miksi hän on heittäytynyt typerien videoidensa paasaajaksi. Makunsa kullakin.
Hyvin hän on sopxeutunut Suomeen. Vaikea käsittää mitä italiaa sujuvasti puhuva ihminen hakee Suomesta. Minä pakkaisin heti kamppeeni ja muuttaisin jonnekin saapppaanvarren tuntumaan. Tuskin Kimi Räikkönen siellä oloaan surkeaksi tuntee. Siitä on jo aikaa, kun hän oli kirjakaupassa kirjansa julkkareissa.
Suomessa lähes kaikki paitsi minä ovat julkaisseet elåmånkertansa,
Ei elämäänsä pidä kerrata ja laitttaa kansien väliin vaan elää jokainen hetki täysin rinnoin. Joillakin rinnat ovat täynnä silikonia elämän töyssyjä vastaanottamassa.
Anna, olet kertonut näissä kuvailevissa kommenteissasi niin paljon, että tekoälyn pienellä avustuksella olisi mahdollista julkaista kirja "Alepa-Annan huikea elämä". :geek:
 
vierailija
Anna, olet kertonut näissä kuvailevissa kommenteissasi niin paljon, että tekoälyn pienellä avustuksella olisi mahdollista julkaista kirja "Alepa-Annan huikea elämä".
Ei tekoäly ole vielä niin viisas, että osaisi erottaa tekstini sinun ja kaltaistesi sepustuksista. K-kauppa julkaisi Kari Hotakaisen Helmi-kirjan. Alepa-kirja on jo julkaistu noin 10:vuotta sitten naiskirjailijan kirjoittamana. Olen muistaakseni lukenut netistä otteita kirjasta.
 
vierailija
#26
”Minun on vakea ymmärtää "alepa-annoja", joiden on mahdotonta myöntää oman ryhmän edustajan tai koko ryhmän toimineen väärin. Sanna Marin voisi tehdä veitsi-iskun Kaisaniemessä ja silti Alepa häntä ylistäisi.”

Missä viestissäni olen kertonut äänestäneeni demareita? Kirjoitan vierailijana ja viestejäni sotketaan toisiin kirjoittajiin eikä ongelma minua haittaa.
Jokainen ihminen tekee virheitä. Seuraan päivän politiikkaa, mutta luultavasti
kiinnostukseni vähitellen laimenee. Moni muu asia kiinnostaa enemmän.
Viime syksynä olin päästä henkirievustani ulkomaanmatkalla. Olen vakuuttanut sukulaiseni siitä, että voin hyvin enkä tarvitse tapaukseen ammattiapua.
En pelkää mitään enkä ketään. Ihailen Sanna Marinin rohkeutta, joka uskaltaa olla paljon ihmisten keskellä virkakautensa jälkeen. Seiska maksaa jutturahaa siitä, että joku pönttö videoi esim. Sannan ravintoloareissun terassilla. Tollukkakansalle on ihmeellinen asia, että tunnettu ihminen käy ravintolassa syömässä keskellä viikkoa. En ole laskenut sormillani kuinka monta kertaa istuin ravintolassa Suomessa ja ulkomailla viikko sitten. Jos olisin julkisuuden henkilö, lööpit olisivat täynnä kuvia, joissa juon kivennäisvettä milloin mikäkin tuoka-annos edessäni. Kirjasto Oodin terassilla kieltäydyin ateriasta, sillä minulla oli vatsapuruja. Ehkä söin liikaa lakritsaa Riikka Purran Kouvola lakritsi-nettijutun innoittamana.
Jos olisin ilkeä ihminen kuten moni tällä palstalla väittää, tekisin viranomaisille huoli-ilmoituksen kirjoittajasta, joka vihjailee Sannan mahdollisesta veitsijutusta.
Enemmän olen huolissani Omppu-sedän mielenterveydestä. Hänellä mieli voi naksahtaa milloin vain, sillä hänen kirjoitukset vain sakenevat.
 
vierailija
Voinhan minä jonkinlainen porvari ollakin, mutta ei se tarkoita sitoutumista mihinkään aatteelliseen ryhmään. Minun on vakea ymmärtää "alepa-annoja", joiden on mahdotonta myöntää oman ryhmän edustajan tai koko ryhmän toimineen väärin. Sanna Marin voisi tehdä veitsi-iskun Kaisaniemessä ja silti Alepa häntä ylistäisi.

Kuten aiemminkin olen kertonut, etenkään paikallistason vaaleissä minulle ei ole juurikaan merkitystä, mitä ryhmää ehdokas edustaa. Vain hänen persoonansa, mielipiteensä ja tissit* vaikuttavat.

* Äänestän lähes aina nuorta naista. En tissien koon mukaan, mutta sellaiset pitää olla.
Saksi-Riikka on hekumoinut pyssyiskusta mutta silti häntä ylistetään.
 
vierailija
Wallinheimo osallistui Pariisissa Ylen neuvotteluihin ja tapaamisiin ja lisäksi sattui olemaan hänen ja vaimon hääpäivä.

Jengi haksahti taas tuon Puopolon tarinoihin. Miten olettekin niin vedätettävissä.
 
vierailija
Tuo juttu on jäänyt minulta huomiotta. Vääristä tiedoista kirjoittaminen netissä poikii syytteen. Tuorein tapaus on tältä viikolta Jyväskylän kampukselta.
Valtava summa yhteiskuntamme vähäisiä rahoja meni hukkaan nettihörhön pilarisurvaisusta.
Tästähän on ollut juttua vaikka kuinka sen jälkeen, kun nimim. "riikan" kirjoitukset tulivat esiin viime vuonna. Tässä yksi juttu aiheesta:

Nimimerkki riikka on kirjoittanut Jussi Halla-ahon (ps) Scripta-blogin vieraskirjaan esimerkiksi ”neekereistä”, ”turkkilaisapinasta” ja ”mokkakikkeleistä”. Näyttää siltä, että kirjoitusten takana on valtiovarainministeri Riikka Purra (ps).


"– Pirjo. Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, ”riikka” kirjoitti kerrottuaan kohtaamisestaan ”pikkusompun” kanssa.

Asekommentti ajoittuu kaksi päivää Kauhajoen koulusurmien jälkeen. Se on kirjoitettu 25.9.2008 vastauksena ”Pirjolle”, jonka mukaan 100 prosenttia kouluammuskeluista ovat tehneet miespuoliset henkilöt ja ”varmaankin lähes 100 prosenttia” kaikista ampuma-aserikoksista.

– Miten olisi jos aseluvan saisivat vain naispuoliset henkilöt? Heille siitä voisi oikeasti olla jotain hyötyäkin itsepuolustustilanteissa kuten vaikka varsinkin Suomessa yleisissä perheväkivalta tapauksissa, Pirjo kirjoitti.

Kauhajoen tapauksessa on kyse Suomen 2000-luvun tuhoisimmasta joukkosurmasta. 22-vuotias Matti Saari surmasi tuolloin 10 ihmistä ja sen jälkeen itsensä."



 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti
Saksi-Riikka on hekumoinut pyssyiskusta mutta silti häntä ylistetään.
Tuo juttu on jäänyt minulta huomiotta. Vääristä tiedoista kirjoittaminen netissä poikii syytteen. Tuorein tapaus on tältä viikolta Jyväskylän kampukselta.
Valtava summa yhteiskuntamme vähäisiä rahoja meni hukkaan nettihörhön pilarisurvaisusta.
Haastanko sut kunnianloukkauksesta, kun syytät rehellistä kansalaista väärän tiedon levittäjäksi?

Riikka Purra yhdistettiin ihan valtamediassakin aseväkivallalla hekumoineeseen "Pirjoon".

"– Pirjo: Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, ”riikka” kirjoitti kerrottuaan kohtaamisestaan ”pikkusompun” kanssa.
 
vierailija
Haastanko sut kunnianloukkauksesta, kun syytät rehellistä kansalaista väärän tiedon levittäjäksi?

Riikka Purra yhdistettiin ihan valtamediassakin aseväkivallalla hekumoineeseen "Pirjoon".

"– Pirjo: Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, ”riikka” kirjoitti kerrottuaan kohtaamisestaan ”pikkusompun” kanssa.
Ei Pirjoon, jonka kanssa hän keskusteli, ja Purra itse siis nimimerkillä "riikka".
 

Yhteistyössä