IUI:stä plussanneet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

helena

Jäsen
12.05.2004
117
0
16
Hei

te jotka olette plussanneet luonnolliseen kiertoon tehdystä inssistä.
Kertokaahan hieman oireista inssin jälkeen?
Itsellä ensimmäinen inssi takana ilman lääkitystä ja näin tarkoitus jatkaa.
Kuinka monta teille tehty ennenkuin onnistunut, mikä lähtötilanne ym.
Helpottaisi omaa oloa jos joku viitsisi kertoa oman tarinan...
Kiitoksia :flower:

Helena
 

Yhteistyössä