iui hoito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katja

Jäsen
18.05.2004
217
0
16
Osaako kukaan kertoa minulle että onko tämä keinosiemennys millainen hoito? Sattuuko paljon tai miten se tapahtuu?? Heh=) Ei sitä ettenkö olisi valmis kestämään minkä moista kipua vaan mutta olis kiva olla edes vähän valmis asiaan.. Pitäis nyt viikonloppuna alkaa kuukautiset ja sit pitää soittaa sairaalaan ja sopia aika koska aloitetaan hoito. Ei pelota mutta vähän jännittää.. Että onnistuuko se sitten vai kuinka pitkälle täs pitää mennä meillä miehen kans nyt yritystä 2 vuotta ja kolmas on jo alkanut..Olisin erittäin kiitollinen jos joku tietäsi teistä jotain tästä asiasta ja kertoisi minulle!

Mulla meni näin.

Kp 3-7 clomifen
Surantaultra 2 kertaa
Pregnyl -piikki kp 14 tai 15
IUI seuraavana päivää piikistä. Muutama tunti ennen inseminaatiota mies vei purkin klinikalle ja sit tehtiin itse inseminaatio.

Eikä sattunut. Tuntui vaan vähän kurjalta kun ronkittiin siemenneste oikeille kohdille. Siis oikeasti ei paha ollenkaan, vaikka olen herkkä kivulle.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2006 klo 10:27 vieras kirjoitti:
sen verran olisin vielä halunnut tietää että onko se hoitomuoto auttanut teitä ja kuinka kauan sitä hoitoa tehdään ennenkuin siirrytään seuraavaan jos mitään ei tapahdu?
meillä kokeiltiin vain kerran, siirryttiin suoraan ivf-hoitoon kun ei tiedetty hedelmöittyykö meidän sukusolut keskenään. ekalla ivf-tuoresiirrolla tärppäsi. jos joskus haluamme lisää lapsia voidaan kokeilla iui-hoitoja koska hedelmöittymisestä tiedetään.
iui-hoitoja kokeillaan vissiinkin 3-4 kertaa.

Meillä 4. inssi tuotti "tuloksen". Poikamme syntyi 10/2005, mutta siirtyi valitettavasti enkelten joukkoon heti syntymäsä jälkeen. Mutta siis inssi onnistui! Lääkäri olisi kolmannen inssin jälkeen siirtynuyt ivf:ään. Nyt olemme kuitenkin menossa ivf:n suunnitteluun.

Yhteistyössä