ittu aatana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Että mä olen sitten surkea järjestämään juhlia. Joka ikinen kerta tää on yhtä hampaiden kiristelyä ja itkukohtauksia :headwall: :headwall: Toinen kakkupohja just uunissa paistumassa, poltin sormeni just uuniritilään, yks kermanvatkaus meni pieleen (tuli sellasta lurua että) ja keittiö on ku jostain sillä siisti-ohjelmasta ennen sitä siivousta :kieh:

Tuon takia meikä ostaa aina valmiit kakkupohjat. Kermaan lisään rahkan niin pysyy jämäkänä eikä ala valumaan lämpimässä. Mulla eessä tytön synttärit ja verenpaineet alkaa kohta nousta..

täällä järkätään ristiäisiä ja tunnelma on samat. piti tehdä muffinsseja ja ne epäonnistui. paistoin lopputaikinasta levyn ja äsken yritin tehdä siitä "leivoksia": laugh: tuli niin karmeen näköisiä luomuksia että kelpaa korkeintaan koiran ruoaksi. onneksi huomenna ehtii vielä leipomoon. :D mä inhoan juhlien järkkäämistä! (varsinkin kun miehen kaa aina vaan tapellaan järjestellessä...)

On se kumma, että joka ikinen vuosi mä PÄÄTÄN, että ens kerralla ostan KAIKEN valmiina.. ja kas kas, täällä mä taas puhisen |O miten joillakin on se homma hanskassa niin hyvin? ne tekee toistaan herkullisempia tarjottavia montaa eri sorttia, juhlapäivänä ne ehtii seurustella vieraiden kanssa ja kaataa kupit täyteen kahvia heti kun se joltain loppuu ja kaikki menee niin helvetin täydellisesti, mun juhlat taas.. voi jessus, en haluis olla itselläni vieraana :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
On se kumma, että joka ikinen vuosi mä PÄÄTÄN, että ens kerralla ostan KAIKEN valmiina.. ja kas kas, täällä mä taas puhisen |O miten joillakin on se homma hanskassa niin hyvin? ne tekee toistaan herkullisempia tarjottavia montaa eri sorttia, juhlapäivänä ne ehtii seurustella vieraiden kanssa ja kaataa kupit täyteen kahvia heti kun se joltain loppuu ja kaikki menee niin helvetin täydellisesti, mun juhlat taas.. voi jessus, en haluis olla itselläni vieraana :ashamed:

mulla sama. mies sanoi et näihin ristiäisiin ostetaan kaikki valmiina...ja kuis kävi? akka leipoo hiki hatussa ja pinna kiireellä epäonnistuneita leipomuksia. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän tunteen:

mulla sama. mies sanoi et näihin ristiäisiin ostetaan kaikki valmiina...ja kuis kävi? akka leipoo hiki hatussa ja pinna kiireellä epäonnistuneita leipomuksia. :laugh:

Hehe, opittaiskohan me ens vuonna?
:ashamed:

tsemppiä sinne leipomuksien kanssa ja pitkiä hermoja!

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän tunteen:

no huomenna on onneks ristiäiset joten kyllä tää tästä. taidan oikeesti ostaa leipomosta lisäherkkuja samalla kun kakut sieltä haetaan... :whistle:
Hehe, opittaiskohan me ens vuonna?
:ashamed:

tsemppiä sinne leipomuksien kanssa ja pitkiä hermoja!

Yhteistyössä