Itsetyydytys seksin aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjälp!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjälp!

Vieras
Luuletteko, että miestä häirii jos nainen hyväilee seksin aikana itse omaa klitoristaan? En uskalla koskettaa itseäni seksin aikana, kun pelkään, että poikakaverille tulee tunne ettei hän saa itse tyydytettyä minua.. Hän pystyy kyllä tuottamaan yhden orgasmin, mutta saan useamman ja voimakkaampia jos vähän autan itse itseäni :)

Minua ei ainakaan häiritsisi.Päinvastoin.Saa tuntea naisen nautinnon ja siitä saa itselleenkin lisää kiihkoa.Myös rintojaan voi hyväillä aivan estoitta jos hyvältä tuntuu.

Ennemmin mies nauttii, kun kärsii. Varsinkin, jos naiseen tuntuu tulevan eloa muutenkin lisää ja niitä ihania ääntelyjä. Tunteiden kuohuntaa sen olla pitää ja molempien nautintoa.

Asiaa voitte myös tiedustella mieheltä, sillä miehet kestävät yllättävän paljon seksuaalisuuteen liittyviä kysymyksiä.

Ei haittaa naisen hpelöinti , joskus ja puhua pitäs enenmpi tarpeistaan ja toiveistaan ja yrittää toteuttaa toisen toiveita jos ne on mahdollisia. Vaikeammin laukeava nainen löytää itse parhaiten sen makeimman kohdan niinkuin mieskin itseltään yleensä

No kyllähän se vähän häirii, jos lähetyssaarnaajassa daami yrittää tunkea kättään napille lirputtamaan. Takaapäin koiniessa ei häiri ollenkaan, päinvastoin.

Missään nimessä ei häiritse naisen räplääminen. Mutta haluan tehdä sitä itse naiselle samalla kun naidaan, tietty tilanteesta riippuen. Onnistuu takaakin päin. Ja nainen lähtee todella lentoon. Vielä toinen käsi sinne rinnoille niin avot :)

Alkuperäinen kirjoittaja horm:
Ei haittaa naisen hpelöinti , joskus ja puhua pitäs enenmpi tarpeistaan ja toiveistaan ja yrittää toteuttaa toisen toiveita jos ne on mahdollisia.

Juuri näin. Itseäni kiinnostaisi kovastikin tietää millaisesta kosketuksesta yms. juuri ko. nainen pitää. Eikä haittaa yhtään jos nainen hiplaa itseään yhdynnän aikana, sillä olen hyväksynyt sen että varustukseni koosta johtuen saattaa lisäkiihotus olla tarpeen. Mikä vaan saa naisen tuntemaan lisää mielihyvää ko. hetkenä on ok.

En vain oikein tiedä miten noista toiveista ja tarpeista pitäisi kysyä, kun naiset täälläkin antaa ymmärtää, että miehen pitää tietää mitä tekee tai muuten intohimo lässähtää.

Alkuperäinen kirjoittaja hjälp!:
Luuletteko, että miestä häirii jos nainen hyväilee seksin aikana itse omaa klitoristaan? En uskalla koskettaa itseäni seksin aikana, kun pelkään, että poikakaverille tulee tunne ettei hän saa itse tyydytettyä minua.. Hän pystyy kyllä tuottamaan yhden orgasmin, mutta saan useamman ja voimakkaampia jos vähän autan itse itseäni :)

Sen kun annat mennä. Omat naiseni ovat aina hieroneet klittaa samalla, muuten ei orkku tule.

kun nainen (tai mies) tyydyttää itseään toisen nähden, se on hyvä tilaisuus oppia minkälaisesta kosketuksesta partneri pitää. kiihottavaa katsella kun toiselle tulee hyvä olo :)

No jo on ongelma. Mä en ainakaan saa mitenkään muuten kuin räpläämällä klittaani yhdynnän aikana. En koe sitä itsetyydytykseksi, koska en saisi pelkästään klittaa räpläämällä, vaan siihen tarvitaan myös se mies.

Eipä tosiaan häiritse minuakaan. Vaimo runkkaa usein lähetyssaarnaajassa ja aina takaa naidessa. Parasta on, kun vaimo sormeilee ja dildottaa itseään samalla kun itse pääsen tuuppaamaan takaapäin oikein tunteella kakkoseen, siitä seuraa nopeasti voimakasta orgastishurmoksellista äännähtelyä, molemmilta ;) Eli sormet sinne sekaan vaan, pääasia että homma toimii ja "peitto heiluu"!

Käsittääkseni aika minimaalinen osa naisista saa orgasmeja pelkästään lahnana makaamalla. Lähes aina orgasmin aiheuttaja on enemmän tai vähemmän klitoriksesta peräisin. Klitorishan on muutakin kuin pelkkä ulospäin näkyvä "huppu", joten osalla saattaa riittää se, että mies nylkyttää kalullaan esimerkiksi "lähitaisteluasennossa", mutta varsinkin pienempikaluisella miehellä, joka laukeaa herkästi, niin tämäkään ei riitä.

Itsekin olin nuorempana niin ujo, että en voinut kuvitellakaan ottavani käsiäni mukaan seksiin, mutta näin vanhemmiten olen heittänyt turhat ujostelut narikkaan, joten olen heti alusta asti nykyään ottanut uudessa suhteessa omat kädet mukaan.

Minua vähän häiritsee oma käteni lähetyssaarnaaja-asennossa, koska tilaa ei tunnu olevan omalle kädelle, joten nykyään lempiasennoksi onkin muodostunut takaapäin-asento, jossa on tilaa tehdä itse klitalle ihan mitä haluaa.

Minua ihmetyttää, jos tuossa lähetyssaarnaaja asennossa ei peniksen varsi osuisi siihen klitorikseen. Ilmeisesti ei ainakaan oikealla tavalla.

Entä jos sillä peniksen päällä ajoittain hieroisi sitä klitorista?
Vai eikö penistä saa ottaa emättimestä väliaikaisesti pois, kun se on sinne kerran ujutettu?

Minä ainakin tykkään tulla välillä pois, ja sitten uudella innolla sisälle.
No käsinhän minä sen useinmiten teen. Silloinkin tulen välillä sieltä sisähommista ulkotöihin klitorista pyörittelemään. Vaimo on tuntunut tykkäävän. Ei ainakaan ole moittinut.

Vaikka ei sekään haittaisi, jos vaimon käsi siellä mukana touhuaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja poikskk:
Käsittääkseni aika minimaalinen osa naisista saa orgasmeja pelkästään lahnana makaamalla. Lähes aina orgasmin aiheuttaja on enemmän tai vähemmän klitoriksesta peräisin. Klitorishan on muutakin kuin pelkkä ulospäin näkyvä "huppu", joten osalla saattaa riittää se, että mies nylkyttää kalullaan esimerkiksi "lähitaisteluasennossa", mutta varsinkin pienempikaluisella miehellä, joka laukeaa herkästi, niin tämäkään ei riitä.

Itsekin olin nuorempana niin ujo, että en voinut kuvitellakaan ottavani käsiäni mukaan seksiin, mutta näin vanhemmiten olen heittänyt turhat ujostelut narikkaan, joten olen heti alusta asti nykyään ottanut uudessa suhteessa omat kädet mukaan.

Minua vähän häiritsee oma käteni lähetyssaarnaaja-asennossa, koska tilaa ei tunnu olevan omalle kädelle, joten nykyään lempiasennoksi onkin muodostunut takaapäin-asento, jossa on tilaa tehdä itse klitalle ihan mitä haluaa.

Siinäpä onkin paradoksia kerrakseen.
Niinkuin totesit, on käsi joskus kovastikin tiellä lähetyssaarnaajassa, joka taas meillä pienikaluisilla on ainoa asento, jossa kalun niskalla hankaamalla pystyy korvaamaan pillun puolella olevan riittämättömyyden.
Pelkästään kullilla naidessa en ole saanut naista laukeamaan kuin lähetyssaarnaajassa ja siinä ei pienikään kätönen mahdu samalle napille häärimään.
Takaa pannessa tilanne on ihan toinen. Joko minä tai daami itse saa vapaasti lirputtaa ja lärpyttää klitoristaan ja orkku tulee sitä kautta.

Nyt voisi tietenkin ajatella, että miksei käytä pelkkää kättä ja sormea ?
Kuietenkin naistenkin mielestä on paljon miellyttävämpää, kun iso mies häärii selässä ja puristelee rinnat sun muut, näykkii niskasta jne. Vaikka sitten pillun puolella tuntuisikin vain pientä kutinaa, kun pieni kalu vispaa eessuntaas.

Naisten alapäät eivät ole identtisiä. On ihan mahdollista, että vaikka mies panisi yhtä naista ja sitten toista, niin toisen mielestä kalu hinkkaa juuri sopivasti hänen klitoristaan, mutta toisen mielestä taas ei tunnu juuri missään. Luulenpa, että osalla naisista herkkää klitorista (siis sitä ihon sisälläkin olevaa aluetta, joka tuntuu hyvältä, kun vaikka vain kämmenellä painaa alapäätä) on isommalla alueella herkempänä kuin taas jollakin toisella. Jollekkin naiselle riittää, että sormeilee vähän sinne päin kun taas jollakin toisella naisella on erittäin tarkkaa, että hieroo juuri oikeasta kohdasta juuri oikealla rytmillä ja voimakkuudella, jotta orgasmi tulee.

Omakohtaisesti voin todeta, että jos on kovin jalat levällään ja itse hinkkaa alapäätään miestä vasten, niin se tuntuu hyvältä, mutta aiheuttaa myös hankaumia alapään limakalvoille ja pahimmassa tapauksessa myös virtsaputken suu ärtyy. Seksin jälkeen tuntuu silloin, kuin virtsatietulehdus olisi tulossa, joka ei tunnu kivalta.

Siksi useimmiten on kivempaa oman orgasmin kannalta se, että saa olla rakastellessa itse kontallaan, kun pääsee itse käsiksi omiin herkkukohtiin. Siinä tilanteessa tuntuu tosi hyvältä, kun mies "jyskyttää" takaosassa ja puristelee pakaroita.