R
Riina 43
Vieras
Olen suunnitellut tyydyttäväni itseäni muiden nähden. Älyttömän kiihottava ajatus.
Onko muilla kokemuksia vastaavasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen suunnitellut tyydyttäväni itseäni muiden nähden. Älyttömän kiihottava ajatus.
Missä ajattelit tyydyttää? Ajatus on kiihottava, tykkään itsekkin tyydyttää kun joku katsoo. Olen tyydyttänyt monesti naisen pyynnöstä.
Olen ajatellut tehdä sen mun serkkujen nähden. Jos menee pieleen niin jää ainakin vaan tuttujen tietoon.
Onko serkut miehiä? Minä nautin katsoa kun nainen tyydttää. Yhdessä on mukava myös tyydyttää. Tämä käy esileikistä. Sen jälkeen yhdyntä eri asennoissa on nautittavaa ja kestää pitkään.
Kaks miestä ja nainen. Naisen kanssa voisin mennä pidemmällekin.
Minusta ajatus on kiihottava. Olen saanut katsoa kun naiset tyydyttävät toisiaan. Minä tyydytin samalla itseäni kun he antoivat toisilleen suuseksiä. Tämän jälkeen sain olla myös heidän kanssaan. Kahden naisen kanssa seksi on nautittavaa.
Ajatus tästä saa nyt halut heräämään.
Tässähän voisi käydä niinkin että me kaikki oltaisiin sillai.
Toteuta tuo unelma! Olet luultavasti bi-seksuaali? Elätkö suhteessa, vai oletko sinkku?
Tyydytätkö usein itse? Minä päivittäin, aamulla ja joskus vielä illallakin.
Tyydytän aina aamuisin ja joskus muulloinkin.
Kuulostaa mukavalta! Saanko kysyä, tekeekö nyt mieli?
No tekee kyllä, kiihottava keskustelu.
Tääl ei varmaankaan saa viedä tätä pidemmälle.Niin minullakin! Ajatus saa kalun kovenemaan.......Istun aamutakki päällä, ei kiristä mikään!
Tääl ei varmaankaan saa viedä tätä pidemmälle.
on on on on on on toki..##########################################
Vie vaikka kiinaan asti.&&&&&&&&&&&&&&&
Kerro lisää!
Ja dildonko saa ottaa käyttöön...