T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä aineksia sie käytät itsetehtyyn jäätelöön?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24058515:Viimeiset 7 vuotta olen tehnyt jätskit itse. Välineinä teräskulho ja vispilä. Hyvää tulee.
Tuossa käytetään pelkästään banaaneita, tulee ihan samanlainen rakenne kuin jäätelöllä ja todella hyvää. Sekaan voi myös laittaa esim. pähkinävoita, tai mitä lystää.Mie oon joskus tehny jäätelöä pakastemarjoista,kermasta ja hieman sokeria sekaan ja kaikki tasaiseksi tehosekoittimessa.Tuli kyllä tosi hyvää.![]()
Käytän kermaa, kananmunan keltuaista ja sokeria. Niistä syntyy jäätelön "pohja". Lisäksi vaniljaa ja muita makuaineita kuten kahvia,suklaata, marjoja tai hedelmiä, jotain likööriä, rommissa liotettuja rusinoita...mitä nyt vaan sattuu olemaan. 3 dl kermaa, 2 keltuaista ja noin 1 dl sokeria riippuen siitä, miten makeaa muu aines jäätelössä on. Kuumennan siis kerman ja sokerin kattilassa kiehuvaksi, lisään keltuaiset, sekoitan ja kiehautan. Vaniljan lisään jo alussa kerman sekaan.Mitä aineksia sie käytät itsetehtyyn jäätelöön?![]()
Kiitos,kuulostaa herkulliselta.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24058765:Käytän kermaa, kananmunan keltuaista ja sokeria. Niistä syntyy jäätelön "pohja". Lisäksi vaniljaa ja muita makuaineita kuten kahvia,suklaata, marjoja tai hedelmiä, jotain likööriä, rommissa liotettuja rusinoita...mitä nyt vaan sattuu olemaan. 3 dl kermaa, 2 keltuaista ja noin 1 dl sokeria riippuen siitä, miten makeaa muu aines jäätelössä on. Kuumennan siis kerman ja sokerin kattilassa kiehuvaksi, lisään keltuaiset, sekoitan ja kiehautan. Vaniljan lisään jo alussa kerman sekaan.