V
Vinkkejä kaivataan
Vieras
Eli kun teette itse pyttipannua, niin sekoitatteko munan sekaan, vai paistatteko munan erikseen siihen kylkeen? Mun tekee kauheesti mieli pyttipannua, mut en osaa päättää sen munan kohtaloo.

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkkejä kaivataan:Eli kun teette itse pyttipannua, niin sekoitatteko munan sekaan, vai paistatteko munan erikseen siihen kylkeen? Mun tekee kauheesti mieli pyttipannua, mut en osaa päättää sen munan kohtaloo.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:En mä ole tiennyt, että sinne koskaan kananmunaa laitetaan enkä ole laittanut enkä ole koskaan kenenkään muunkaan laittavan.
Jos on iso annos niin munat paistan erikseen. Jos teen yhdelle tai kahdelle niin munat pyttipannun päälle hyytymään: pyttipannumunakasta.Eli kun teette itse pyttipannua, niin sekoitatteko munan sekaan, vai paistatteko munan erikseen siihen kylkeen? Mun tekee kauheesti mieli pyttipannua, mut en osaa päättää sen munan kohtaloo.