Kannattaako huutiksessa myydä iso vai keskikokoinen paketti? yms kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neytiri

Aktiivinen jäsen
Siis mulla on myyntiin menossa vauvan vaatteita, ja en osaa päättää pistänkö kaikki samaan, vai 68 ja 74 eri paketteihin?
Entäs leluja, siis vauvaleluja, samaan pakettiin vai erikseen?
Ja siis mites kengät ja pipot, samaan pakettiin vai erikseen?
Niin ja siis kannattaako laittaa ensin jotain (hyvät vai vähemmän hyvät) ja lisäillä sitten huutojen tullessa lisää, jos tekee mieli? kannattaako tätä mainostaa??
Apuja, kirppispöytää en tahtois ottaa noitten takia.

En oo koskaan huutiksessa myyny, mut useamman kerran ostajana olleena pohdiskelen näin..

Paketit kannattaa tossa tapauksessa miettiä (ainakin osittain) postikulujen kannalta. Jos vaatteita vaan on tarpeeks, niin tekisin kaks eri vaatepakettia ja pistäisin myynti-ilmoitukseen linkin toisesta paketista (ja huomautuksen, et postikuluja pystyt yhdistelemään sitten).

Ite en vauvaleluja ehkä ostais yksitellen kun niistä ei kuitenkaan kovin paljoa maksa, postikulut tulee päälle niin tulee lopulta melko kalliiks ostaa..

Tässä minun pohdintoja, voin toki olla IHAN väärässäkin :D

2 eri pakettiin, johon kumpaankin tulee leluja ja kenkiä yms.. loppujen lopuksi se paketin koko ei ratkaise vaan ne vaatteet, että ovat hyviä ja ostettavan arvoisia :)

laittaisin vaattteet pakettiin koottain eli omina kokoinaan. kengät omanaan ja lelut omanaan. en ikinä huuda paketteja joissa vaatetta, leluja ja kenkiä sekaisin. koska yleensä kengät ei o ollu oikeen kokoisia ja välillä paketissa ne lelut olleet yök (roskis kamaa) .

Vain yhtä kokoa/paketti, koska jollakulla saattaa olla lapsi joka kaipaa kokoa 74 cm, mutta ei enää siis tarvitse kokoa 68, jolloin hän jättää huutamatta sitä pakettia, jossa on myös jo niitä liian pieniä vaatteita.

Vauvanlelut myisin yhtenä pakettina, sillä niiden postitushinnat ovat niin suuret, ettei niitä kannata yksitellen lähetellä. Vaatepakettiin en niitä silti sekottaisi.

Mä en ikinä osta paketteja joissa on vaatteita joissa on esim. tahra. Eli laita ne kaikki hyvät ja keskenään samantyyliset vaatteet yhteen pakettiin. Ja sitten ne ei-niin hyvät toiseen. Moni huutaa kyllä tällaisiakin paketteja.

Itse myin juuri ei-hyvän paketin siten, että sain paketista sellaisen summan jolloin yhdelle vaatekappaleelle jäi hintaa 1,50?. Tämä oli mielestäni äärettömän hyvä summa koska mä oisin ne vaatteet voinut kyllä antaa ilmaiseksikin kun en niistä itse kehdannut lähteä enää mitään pyytämään...eli lähtöhinnaksi asetin 0?.

Mä kannatan ennemmin sitä että laittaa koko paketin kerralla, eikä tee lisäyksiä, paisti jos nyt jonnekin kaapinperälle on vahingossa jotain jäänyt...meinaan että mulla ainakin on tarve päästä niistä kaikista vaatteista eroon, enkä siksi jätä muutamaa mitkä sitten lisään mikäli hinta kipuaa riittävän korkealle.

Kiitos neuvoista.
Mä vaan en millään tahtois laittaa melkeen uutta vk-haalaria (Reima) ja tuon kaltaisia tuotteita ilman hintavarausta, kun itse on niistä maksanut jo kiitettävästi. Meinaan että jos en laita sitä hintavarausta, niin sit oisin lisännyt tuon puvun siihen vasta kun hinta näyttää semmoselta ettei rupee harmittamaan. Tyhmää varmaan.

Yhteistyössä