Itsepalvelukirppiksellä myyneet!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wilma83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wilma83

Jäsen
29.01.2007
183
0
16
Montako kertaa viikossa olette käyneet täydentämässä ja viikkailemassa pöytiänne?minkälaisia summia on tullut voittoa?ja loppuun vielä jos joku osaa suositella pk-seudulla hyvää/halpaa kirppistä? Kiitoos.. :heart:

Mä oon myyny akselissa, espoossa. www.akseli.fi
Oon käyny pari-kolme kertaa kahen viikon jaksolla järkkäämässä ja täydentämässä. Hirveesti ei voittoa oo tullu, 50e kahessa viikossa. Mut mulla on tosi halvat hinnat ja tarkotus vaan päästä eroon tavarasta, ei tienata :)

Mä olen käynyt päivittäin siivoomassa ja viemässä tavaraa jos on ollut mahdollista. Aloitan aina kalleimmilla ja parhaimmilla, lopulta vien sitä kymmenen sentin sälää enää. Halvalla ei kannata täyttää pöytää sotkuisen ja liian täyden näköiseksi, myy paremmin.

meillä kirppis on tuossa parin kilsan päässä ja kävin aamulla kun se aukes ja illalla ennen kun meni kiinni siistimässä pöytää ja tarvittessa viemässä lisää tavaraa...meitä oli 3 myymässä ja yhteensä saimme pöytävuokran jälkeen voittoa miltei 190?...täällä menee hyvin astiat ja muut keittiön tavarat jos ei ole liian isolla hinnalla...ne "halvat" lastenvaatteet ei oikeen menneet kaupaksi...

Kuukausi sitten mullakin oli pöytä tuolla akselilla, viikon verran. Rahaa tuli 93e (miinus pöytävuokra). Mullakin oli tarkoitus päästä noista vaatteista vaan eroon, eikä se pieni tienestikään haitaksi ollut ;) Alle vuorokauden mulla oli sitten kaikki -50%. Paljoa en mistään pyytänyt, mutta sai sieltä sitten kantaa pari kassillista vielä kotiinkin.

Tarkoitus olis tässä loppukevään aikana ottaa sieltä taas pöytä viikoksi, kun noita lastenvaatteita ei mitään ihan vähää ole :ashamed:

Niin ja kerran päivässä kävin siellä siistimässä ja viikkailemassa.

Muakin kiinnostais kaikki vinkit tuohon pöydän pitoon liittyen ja se minkä verran olette lähinnä vauvanvaatteilla jääneet voitolle.

Ja onko joku joskus jäänyt tappiolle?

Yhteistyössä