Itsensätutkijat..k.nipukasta..

perhonen84, joko teit testin? =)
tyty86, aika jännä, että haamu vaikka menkat. Vai onko se ihan tavallista joillakin? :eek:

Kokeilin ny kolmannen kerran (edelliset kerrat n 3:n päivän välein) tota napukkaa, ni minusta se on menny ylemmäs ko en meinannu ensin ylettyä siihen! -toivoo hiljaa mielessään parasta!-
 
Milla Migliore eihän se normaalii oo että r-testiin tulee haamuja ja menkat..eli se on ollu kemiallinen raskaus ja nytte tulee menkkojen mukana poijes.. :ashamed: napukkakin on pehmenny ja auennu..et uuteen kiertoon..ei muu auta
 
Tämä nipukka on mielestäni hyvinkin kiinnostava vaikka tästäkin keskustelusta ilmenee että ei siihen ole aina luottaminen varsinkaan jos koittaa peilata omaa nipukkaansa muiden nipukkaan.
Iselläni on siis esikko toiveissa joten en vielä ole synnyttänyt.
Itselläni on menossa kp32/~30(viim kiert35) ja nipukka ylhäällä ja ulottumattomissa. Kun siihen koskee sormeen jää paksuhkoa valkovuotoa, nipukan suu on on kääntynyt hieman taakse päin ja tuntuu varsin sulkeutuneelta.Eli suu tuntuu mutta on ikäänkuin nupussa.
Oletetun ovulaation aikana kn oli avoin ja hyvin pehmeä ja kostea. Sitä ennen se oli hyvin korkealla. En ehtinyt kokeilla miltä nipukka tuntui kuukautisten aikaan. Ovulaation jälkeen kn sulkeutui mutta jäi suhteellisen alas joksikin aikaan tuntuen hyvin pitkulamaiselta.

Tästä oli siis suuri osa itsellenikin muistutukseksi, mutta toivoisin myös muiden kokemuksia lisää!
 
apsu
nipukka ylhäällä ja ulottumattomissa. Kun siihen koskee sormeen jää paksuhkoa valkovuotoa, nipukan suu on on kääntynyt hieman taakse päin ja tuntuu varsin sulkeutuneelta.Eli suu tuntuu mutta on ikäänkuin nupussa.
Oletetun ovulaation aikana kn oli avoin ja hyvin pehmeä ja kostea. Sitä ennen se oli hyvin korkealla. En ehtinyt kokeilla miltä nipukka tuntui kuukautisten aikaan. Ovulaation jälkeen kn sulkeutui mutta jäi suhteellisen alas joksikin aikaan tuntuen hyvin pitkulamaiselta.
Aika lailla samat kuviot. Nyt kp 21/27 ja kn kaukana tavoittamattomissa. sormeen jää valkkaria... katsotaan kuinka käy. :p
 
Mäkin olen nyt tasan kaksi kertaa napukkaa kokeillut (steriileillä kumihanskoilla, kun pelkään että vien sinne kaiken maailman pöpöjä :LOL: ). Napukkani on niin ylhäällä, etten pysty kuin sen päätä hieman hipaisemaan. Tulkinta on siis täysin kateissa. kp 28/~32. Taidan jättää tutkimukset rauhaan ja odotella rauhassa. :)
 
Mä en tajuu mun kn:aa. Viimekierron se oli kokonaisuudessaan auki. Välillä pehmeä, välillä kova, mutta loppuun asti auki. Nyt tässä kierrossa kp17/27 se meni heti oviksen jälkeen kiinni. :| :ashamed: Pms-oiretkin ne alkoi, kun koko ajan oon äksynä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
mä olen vasta tämän kierron koklaillut... nyt on kp 27/25-29 ja jännittävät päivät siis käsillä. Kn on nyt pari päivää ollut tosi kova ja sellainen "pitkä" eli ihankuin nakki. ja oudossa asennossa, vähän niinkuin mutkan takana ja kun sormen laittaa suoraan ylöspäin, niin osuu "sivuun"... ei se ainakaan auki ole, muttei ihan kiinnikään...

Mielenkiintoinen ketju:)
Hei kommentoidaanpa tätä omaa kirjoitustani kahen ja puolen vuoden takaa:) Eli tuosta kierrosta raskauduin ja tytär on nyt 1v8kk. Kiva että joku tämän ketjun löysi:)
 
Pakko tänne vastata... mulla on nyt dpo4, tosin kp:t jo jotain 34/32-37. Mutta siis kn on samalla tavalla oudossa asennossa kuin very important baby sulla on ollut sillon joskus... ihan kun olis mutkalla, aiemmin kn suu on tuntunut selkeästi kun on sormen laittanut suoraan ylöspäin, nyt tökkösee vähän niinkun "seinään" ja se koko nipukka on mutkalla niin että suu on hieman ylöspäin... alko pienen pienet toiveet herätä... :whistle: koskaan aiemmin en oo huomannut että olis tuollanen tuo nipukka, tässä siis vasta muutamia kuukausia koko juttua kokeillut.
 
Tykkään tästä ketjusta, täällä on niin hauskoja kuvauksia tästä salaperäisestä ruumiinosasta ja sen käyttäytymisestä!

Mulla on menossa kp 24/24 ja raskausoireita ilmassa, mutta testi oli tänä aamuna nega. Kohdunsuulta ei ole tässä kuussa löytynyt vielä minkäänlaista verituhrua, vaikka normaalisti sellainen löytyy aina n. kp 22 tai 23. (Siitä on kätevä tarkistaa, että menkat ovat tuloillaan.) Ja nyt kp 24/24 on kohdunsuu kadonnut, tai siis se aukko. On sellainen kova pitkulainen hiukan mutkitteleva pötkylä, jonka pää on sormella koittaen aivan sileä. Ei niin minkäänlaista aukkoa. Aukko on hävinnyt. Normaalisti siis jonkinmoinen aukko on jokaiseen aikaan kuusta, ja aukko vieläpä tuntuu sellaiselta suhteellisen röpelöiseltä. Nyt ei mitään. Hyvästi, aukko.

Lupaakohan tämä hyvää?

Sori jos tuli ällöttävää tekstiä. Minusta tosin tämä ketju on niin kiva juuri siksi kun ihmiset kertovat kohdunsuustaan karuja totuuksia ujostelematta. Hieno ruumiinosa!

:LOL:
 
Toivotaan, että siun "napukkais" nyt reagoisi tuolla viisiin siihen raskautumiseen!! =)
..hyvältä kuulostaa ainahin.. ;) monella juuri noin käyttäytyy.
Itselläni plussatessa napukka roikuskeli alhaalla, hieman avoin ja sellainen pienempi, hieman pitkulainen..jokaisen napukka omalla tavallaan elää elämäänsä! :D

Plussatuulia kovasti!!:wave::heart:

Ps. miekin KN:aa kokeilemalla tiedän muutamaa päivää aiemmin, että täti kurvaa paikalle :/ MUTTA..raskautuessahin tuli 5vrk ennen plussaa KN:aa kokeillessa sormelle aavistus vaaleanpunaista..
 
Tää oli ainoa kunnon ketju minkä löysin tästä asiasta. Muissa ketjuissa esiintyi paljon niitä kommentteja itsensätutkiskelun saastaisuudesta ja tulehdusten ym. riskeistä. Eikö niiden miehet laita koskaan sormia niiden sisään? Vai onko miehillä jotenkin steriilimmät sormet, kun pakostakin nekin osuu kohdunnapukkaan. Eikä varmaan kukaan niitä sormia sinne kohtuun ole tunkemassa? En ainakaan minä.

Mutta itse asiaan.
kp on 24/28. Oviksen aikaan napukka oli alhaalla, pehmeä ja ihan levällään. Sen jälkeen on alkanut kadota "takavasemmalle" ja tänään en edes ylettynyt siihen kunnolla. Tunsin vaan reunan ja se oli kova. En tiedä onko auki vai kiinni, kun ei sormet ylety niin pitkälle. On vasta eka kierto, kun tutkiskelen asiaa ja toivon niin että nyt olisi tärpännyt. Yritystä jo 8 kk:tta takana. Valkovuotoa tulee jonkun verran, muttei kuitenkaan housuihin valahda. Tänään testasin hätäisenä ja negahan se oli. Kp:t on pienet, mutta aikaisemmissa olen plussannut jo kp26, siksi testailin.
Pikkuisen herättelee toiveita tuo napukka.

Vetäytyykö tuo napukka aina ihan ulottumattomiin ennen tätiä ja koska se sieltä palailee?
 
Tintti-tyy, mulla itseasiassa napukka oli sellanen semisti kova, hiukan tuntui aukinaiselta tjsp (varmaankin koska lapsia on ennestään) ja mutta selkeesti kovempi kuin menkkojen/oviksen aikaan, ja oli aika hollilla tuossa ja siis raskaana ollaan. En toki enää ole sitä tutkiskellu, mut alussa siis oli tuollainen.

T:Neiti+Kihuli 13+4
 
Tosi mielenkiintoinen ketju ;) Mulla oli kn eilen ylhäällä ja kova ja siihen ei meinannut yltää, tänään kp 23 enkä enää yltänyt siihen (keskivertokierto 30 pv, edellinen 28). En ole ennen tarkkailut, eilen ekaa kertaa :D Kuinkakohan luotettava juttu tää meinaa olla? Ihme kun katosi kokonaan (mutta en tiedä tekeekö niin joka kierrossa).
 
Viimeksi muokattu:
Eilen itse ronklasin ja piti oiken etsiä sitä, vaikka yleensä se on minulla todella alhaalla ja hyvin helposti löytyy.. En ole ennen tutkinut sitä erityisesti, mutta mm. seksiä harrastaessa se on välillä aiheuttanut ongelmia, koska se on niin pitkä/alhaalla ja peniksen tullessa sisään se joskus tuntuu ns. vääntävän sitä! ) : Aivan kamalaa. Mutta nyt tosiaan korkealla.. ja jos ei kova niin tiukka nipukka ainakin. Ensi viikolle odottelen menkkoja.. Nyt tuntuu jo sellaistä kevyttä "menkkakipuilua", mutta tissit ei ole aristelleet, vähän vaan pingottunu. Eilen illalla vasemman tissin nänni oli ns.luumunpunainen ja olin jo vähän sekaisin, että alkaako nännit tummua ( ( ; ), mutta tänä aamuna ne oli taas ihan perusvaaleanpunaset. Nyt vaan koko ajan yritän itseäni tasoitella ja saada muuta ajateltavaa, ettei sitten tarvitse pettyä.
 

Yhteistyössä