[QUOTE="poikien äiti";28744225]Tuttu tunne tuo reissussa panikointi...mietin ihan samaa aina reissussa, että mitäs jos saan jonkun sairaskohtauksen niin mitäs sitten! Kauanko ambulanssilla kestää ja jos ollaan ulkomailla niin miten ymmärtävät mua ja millanen sairaanhoito on. Ja miten pääsen sen jälkeen kotiin. Tosin nyt on niin paha tilanne etten ulkomaille todellakaan pysty lähteen.
Oon varma jos joskus saankin jonkun kohtauksen niin kuolen siihen paniikkiin mikä siitä iskee.
Samaa olen taas miettinyt,että pitäiskö hakea apua..joa haen niin miten. Mitä sanon lääkärille..oon ehkä luulotautinen mutta voisitko kuiteski varmuuden vuoksi tutkia mut?
Itse laihdun pahemman jakson aikana kun kroppa kuluttaa jotenkin enemmän. Vatsa on melkeimpä päivittäin sekasin ja pissilläkin joutuu käymään useemmin. Onko sulla samaa? Aineenvaihdunta varmaan menee sekasin ahdistuksesta. Kunto myös menee huonommaksi kun en uskalla urheilla. Tai jos lähden kävelylle niin jossai kohtaa iskee paniikkikohtaus ja sehän on ihan loistava fiilis. Onko sulla paniikkikohtauksia?
Tsemppiä sulle viikonloppuun![/QUOTE]
On, ihan kamalia paniikkikohtauksia! Ja nehän iskee aina ihan puun takaa
Olipa tosi kivaa yks päivä kun mentiin piknikille, kun sinne mennessä jo iski paniikki.
Joo taitaa aineenvaihdunta käydä ylikierroksilla, muaki pissattaa paljon usein ja maha helposti sekasin. Kroppa on välillä niin levoton ettei pysty istumaan...kävelee vaan ympäri kämppää tuskasena. Kyllä tää niin viheliäistä on, kun normaali elämä ja normaalit menot ja reissut estyy tän takia. Mä en esimerkiksi voi matkustaa mihinkään perähikiälle (tai edes pienempään kaupunkiin) just siinä pelossa et avun saaminen viivästyy jos sattuu jotain, ja sitähän ei mun mies tietenkään ymmärrä..
En mä tiedä mitä lääkärille sit pitäis sanoa..mä sanoin et mulla taitaa viirata päässä, olen luulotautinen mut se ei ottanu mua vakavasti. Ehkä pitäis vaan koittaa selittää kuinka paljon tosiasiassa noi pelot syö ja rajottaa elämää, tai suorastaan hallitsee. Ja sanoa että enää ei vaan selviä ilman apua.
Kuin myös tsemppiä sulle!