Itsemurha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja I_Hate_Life
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huonolla tuurilla heräät kotonasi haima ja maksa vaurioituneena. näin käy monelle. suosittelen menemään tk:hon ja kirjautumaan mielisairaalaan. saat apua ja lääkkeitä masennukseesi. älä heitä kaikkea toivoa pois.ei tarvii elää kauaa, mut sovi itses kanssa et käyt nyt lääkärissä ja siirrät tuota ajatusta. anna elämälle yksi mahdollisuus vielä, jooko??

Riippuu lääkkeistä. Todennäköisintä on, että sinut löydetään kun olet vaan vetänyt todella pahat överit.
Munuaiset ovat vaurioituneet pahasti, joudut loppuikäsi olemaan dialyysihoidossa. Loppuikäsi ei ole pitkä dialyysin kanssa, mutta todella ikävä se on. En suosittele.

huonolla tuurilla heräät kotonasi haima ja maksa vaurioituneena. näin käy monelle. suosittelen menemään tk:hon ja kirjautumaan mielisairaalaan. saat apua ja lääkkeitä masennukseesi. älä heitä kaikkea toivoa pois.ei tarvii elää kauaa, mut sovi itses kanssa et käyt nyt lääkärissä ja siirrät tuota ajatusta. anna elämälle yksi mahdollisuus vielä, jooko??

luuletko tosiaan että mielisairaalaan kirjaudutaan ihan noin vain?

Vihaat elämää tällä hetkellä. Tulevaisuudessa on varmasti eri tilanne. Silloin voit rakastaa elämää. Elämässä on toki pahaa ja huonoja aikoja, mutta on myös hyvää - hyviä ihmisiä ja rakkautta. Ei tässä kiire ole minnekään.

Olen yrittäny itsemurhaa jotain 10 kertaa. Viimenen kerta oli aika kauhea ku heräsin hengityskoneeseen liitettynä. Siitä on nyt 1,5v. Nyt on semmonen tilanne, että oiekasti haluan kuolla. EN enää jaksa tätä elämää, en,,,

Kyllä ne ottaa sairaalaan ja siitä pääsee psyk osastolle heti aamulla. tiedän kun revin nuorena käteni auki ja söin kasan lääkkeitä. olin tipahtanut parvekkeelta ja siitä naapuri löysi. päästivät kotiin aamulla, mut mua alkoi pelottaa et yritän uudelleen ja soitin tk:hon et tapan ihteni tänne kohta ja pääsin sairaalaan yöksi ja aamulla kirjasivat osastolle.

Vaikka sä tälla hetkellä ajattelisit noin, niin ajattele sitä että sulla on varmaan kuitenkin ihmisiä jotka välittää susta. Sä et voi niille tehdä noin. Ne välittää susta, sä olet niille tärkeä, ne tarvitsee sinua.
Et saa olla itsekäs. Ne on niitä ihmisiä, jotka itkisivät kun sä kuolisit.
Äläkä sano, ettei kukaan itkisi.

Jos otan lääkkeitä ihan itekseen niin kuolenko vai vammaudunko? Lääkkeitä on PALJON.... Ja jos en saa apua niin kuolenko (se on toive)?
Kyllä saatat kuolla. Tuskin nopeasti ja kivuttomasti. Alitajuntasi kuitenkin pyytää nyt apua joten soita esim. kriisipäivystykseen (09) 310 44222, lupaan ettet kadu, mutta itsemurhayritystäsi tulet katumaan.

Älä tee sitä.

Minä yritin tasan vuosi sitten. Olisin onnistunut, lakkasin jo kuulemma hengittämästä. Pistivät hengityskoneeseen. Siitä sitten heräsin.

Tosiaan aikaa tuosta nyt vain vuosi ja tilanne on aivan eri. Olen iloinen etten onnistunut tappamaan itseäni. Olen parantunut masennuksesta, en enää edes syö lääkkeitä muuta kuin nukkumiseen.

Vaikka nyt tuntuu kaameelle, ei se jatku loppu elämää.

Ajattele, että jopa me, aivan tuntemattomat ihmiset täällä palstalla välitämme sinusta ja haluamme pelastaa sinut elämälle. Tarvitset apua, oikeata asiantuntevaa ammattiapua, niin huomaat, että elämä on elämisen arvoinen.

[QUOTE="vieras";24602139]Olen yrittäny itsemurhaa jotain 10 kertaa. Viimenen kerta oli aika kauhea ku heräsin hengityskoneeseen liitettynä. Siitä on nyt 1,5v. Nyt on semmonen tilanne, että oiekasti haluan kuolla. EN enää jaksa tätä elämää, en,,,[/QUOTE]

Mitä apua olet yrittänyt hakea itsellesi? Jos yksi ei avita, niin kokeile toista tapaa. Mutta älä luovuta. Kuinka vanha olet?

[QUOTE="vieras";24602180]Tilanne on se,että meillä on hääpäivä ja mun mies ilmotti, ettei rakasta minua.En kestä, EN EN[/QUOTE]

No tässä tapauksessa miettisit vielä. Voisitko siirtää aiettasi jonkin verran? Jos ei x ajan päästä helpota, niin sitten? Sinulla on nyt tosi paha päivä, mutta kannattaako sitä varten päättää koko elämää. Sitäpaitsi "paljon lääkkeitä" voi johtaa vammautumiseen, muttei kuolemaan.

Mikä tökkii? Ota itseäsi niskasta kiinni ja soita jollekkin, hae apua. Itellä monta vuotta samat ajatukset ja teot ja nyt iloinen etten koskaan onnistunut. Tällä hetkellä olen onnellinen ja iloinen että elän. Joku jää aina kaipaamaan ja suurta tuskaa tuottaa niille ihmisille joiden sydämessä olet.

Hali sinulle, toivottavasti auttaa.

Älä tapa itseäsi. Lupaan sinulle, että kuolet kyllä sitten, kun aikasi on.
Ota mieluummin "aikalisä" ja lähde tästä tilanteesta hetkeksi tai pidemmäksi pois pakkaamalla matkalaukkusi :hug: