Samanlaisessa tilanteessa
Joku jo edellä sanoikin, että yksi keino on jäädyttää tunteensa. Minä en ole sille tielle halunnut lähteä, koska juuri tunteiden ja empatian puute omien vanhempieni taholta on tässä se ongelma minulle. Ja kun en ole niin tehnyt, niin juurikin nuo hylkäämisen kokemukset ja välinpitämättömyys omia lapsia kohtaan on se syy, miksi small talk ei aina onnistu. Tai vaikka se onnistuisikin, niin silti joudun yksin käsittelemään moninaiset ristiriitaiset tunteeni, jotka heräävät, koska JOUDUN hoitamaan suhteeni vanhempiini puhumalla säästä. Akateemisesti koulutettuna ymmärrän ihan järjenkin tasolla, miten haitallista tuollainen vuorovaikutus on, tunteen tasosta puhumattakaan.Alkuperäinen kirjoittaja niin:niin. minäkin olen akateemisesti koulutettu, mutta kun omat hylkäämisen kokemukset tai omien lasten huono kohtelu on kyseessä, ovat tunteet niin voimakkaat, että small talk on melko vaikeaa.Alkuperäinen kirjoittaja No:En minä "tekisi" moisilla vanhemmilla/isovanhemmilla yhtikäs mitään. Jos itse ottavat yhteyttä osaisin akateemisesti koulutettuna rupatella ilmoista ja matkakohteista.