V
Väsynyt vaimo
Vieras
Olen jotenkin umpikujassa avioliitossani. Mieheni tekee mitä haluaa mielivaltaisesti ja sanoo, että hänen asiansa eivät kuulu minulle! Hän tekee mitä tykkää ajattelematta kuinka se minuun vaikuttaa. Hän vetää kännit joka viikonloppu, käy usein baareissa, tulee aamuyöstä kotiin ja makaa koko viikonlopun krapulassa. Meillä on 6 kk vauva ja minä olen hänen kanssaan lähes yksin. Viikolla kun mieheni on tullut töistä hän nukkuu parin tunnin yöunet vaikka minä en olisi yöllä vauvan takia saanut nukuttua. Kun hän on herännyt hän lähtee johonkin tai on koko illan koneella. Ainoa huomio minkä häneltä saan on silloin kun hän haluaa seksiä. Koko viime talven mieheni haukkui minulle veljeäni kuka on minulle tärkeä! Sanoin, että hauku jollekin muulle, mutta ei mennyt perille. Viimeviikolla hän soitti veljelleni ja haukkui tämän ihan lyttyyn. Veljeni ei ole tehnyt mitään väärää, niin ainakin kaikki näkee. Kun minä sitten hermostuin mieheni veljelle kun hän tuli meille taas kaljapullojen kanssa niin mieheni sanoi minulle, että jos vielä kerran sanot veljelleni noin niin lennät seinään ja hän pakotti/kiristi minut soittamaan anteeksipyynnön veljeltään. Hänelle ei ole tullut mieleenkään pyytää anteeksi minun veljeltäni. Nyt taas kun viikonloppu on ovella mietin mitäköhän tästäkin viikonlopusta tulee! Olen todella ahdistunut en pysty missään tilanteessa relaamaan! En halua erota, mutta jos tilanne jatkuu pitkään näin tiedän, että räjähdän pahemman kerran. Miehet haluankin teidän kertovan miksi mies käyttäytyy näin eikä arvosta naista! Varsinkaan omaa vaimoansa. Ja naiset onko teiullä näin tai onko ollut ja olette jotenkin selvinneet siitä?