Minä liityin viime vuonna johonkin kirjakerhoon ja sieltä tuli liittymislahjana sellainen kankainen lumiukko missä on taskut jokaiselle joulukuun päivälleAlkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Oi, tollanen pitää pojalle hommata. Tosin mun askartelupaskartelu menee ihan takuulla pieleen, saiskohan tuollaisia "itse-tehtyjä" ostettua jostain?
:flower: Hyvä idéa!Alkuperäinen kirjoittaja annah:Voihan laatikkoihin kirjoittaa pienet laput, vaikka että yllätys löytyy eteisen maton alta, keittiön tuolilta, hiusharjan vierestä jne. Pienikin lapsi oppii samalla käsitteitä-( päällä, alla, vieressä) eikä yllätyksen silloin tarvitse olla laatikkoon sopiva. Meillä ainakin poika oli innoissaan etsimässä uutta ylläriä aamuisin.
Meillä oli just pienenä näin eli "aarrekartta" välillä. Tyyliiin kolma askelta oikealle ja kala(eli lattialla).Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee::flower: Hyvä idéa!Alkuperäinen kirjoittaja annah:Voihan laatikkoihin kirjoittaa pienet laput, vaikka että yllätys löytyy eteisen maton alta, keittiön tuolilta, hiusharjan vierestä jne. Pienikin lapsi oppii samalla käsitteitä-( päällä, alla, vieressä) eikä yllätyksen silloin tarvitse olla laatikkoon sopiva. Meillä ainakin poika oli innoissaan etsimässä uutta ylläriä aamuisin.