Itse täytettävä joulukalenteri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minnis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minnis"

Vieras
Tietääkö kukaan mistä saisi ostettua itse täytettävän joulukalenterin? Googlettelemalla ei tullut vastaan mitään nettikauppaa tai vastaavaa josta tilata tuollaisia voisi. Paljon kyllä löytyi ohjeita askarteluun/ompeluun, mutta en ole kovinkaan hyvä käsitöissä ja ompelukonettakaan ei meiltä löydy...

Meillä on lapsilla vain kaikilla omat sellaiset joulusukat. Laitan niihin aina illalla seuraavaksi aamuksi täytettä valmiiksi. Ei ainakaan pääse kukaan kurkkimaan etukäteen luukkuihin :)

[QUOTE="Maatushka";27368748]Meillä on lapsilla vain kaikilla omat sellaiset joulusukat. Laitan niihin aina illalla seuraavaksi aamuksi täytettä valmiiksi. Ei ainakaan pääse kukaan kurkkimaan etukäteen luukkuihin :)[/QUOTE]

Mä taidan tehdä samoin tänä vuonna, on niin erikokoisia juttuja ettei tuollainen valmis kalenteri toimi.

Meillä on Lindexiltä jonain vuonna ostettu kalenteri, en tiedä onko tänäkin vuonna tulossa myyntiin.

kaikki linkit tuntuu olevan täynnä itse tehtyjä ja vaikea löytyy. itse olin samalla asialla. täältä löytyy yks tollainen täytettävä. http://www.lahjanurkka.fi/erilainen-joulukalenteri-uudelleen-taytettava

Yhteistyössä