Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin.:
Juuri näin minäkin ajattelen. Mielestäni on turha valittaa sitten hankalista asiakkaista, jos itse antaa vääränlaista viestiä heille, ottaa lahjoja vastaan, viettää vapaa-aikaa heidän kanssaan jne. Eroottinen tanssia on eroottinen tanssia EIKÄ käsittääkseni päiväkahviseuralainen, shoppailukaveri jne.
pitääkö mun sanoa että en kiitos en otta sun lahjaa en kiitos en otta sun rahaa ja ei,ei,ei,sitten kaikki vakituiset juoksevat karkuun jos olen tommonen,kun miehellä edes pitää olla se mielessä että hän saa minusta taas mukava seura eikä muuta ja taas mä jaksan hymyillä heille ja puhua mistä vaan heijän kaa,kun en ole vaan tanssija sielä on myös iso +++plussa miten puhut heijän kaa,kun vain kaunista silmistä kukaan ei ostaa vaikka drinkki tai lähe jonnekin vaikka vip huoneseen keskustelemaan ja maksamaan kaikista
no kun se on valitettava fakta että osa miehistä ei tajua että sie haluat vaan sen lahjan ETKÄ sitä miestä.
kun moni mies ajattelee näin:
- annan lahjan tuolle tytölle => tyttö ottaa sen lahjan vastaan = tyttö haluaa antaa minulle pillua.
noin niinku kärjistettynä.
kaikki miehet ei oo tuommosia mutta näköjään aika moni, niinku itekki nyt oot kertonu.
eli parasta vaan olis sanoa niille lahjoille että ei kiitos. koska sie annat kokoajan ihan väärää signaalia nyt niille miehille. ja nimenomaan näin mikäli sie otat niitä lahjoja vastaan työajan ulkopuolella.