Itku:'((

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
taas työpäivää meni huonnoksi ja niin huonnoksi että oli pakko revitä autoavaimet asiakalta ettei hän tee tyhmiä ja hän kuitenkin löi oma päätä verin asti ja mun oli vaan pakko soita ambulanssille,mutta en mä vaan tajua jos joku ei tajua että oot vain mun asiakas ei muuta ja mulla on mies ja lapsia :ashamed:
puhun vielä huomenna pomon kaa,kun jos pää ei kestää niin jooko vaihtan paikka tai sitten pitään taas kunnon loma
sorry taas....

kiitos!
Mutta Risella: On se joskus helppoa mutta joskus taas kamalan vaikea kun jotkut haluavat saada sieltä naista vaan ei muuta,mutta shokki mulle että vakituinen teki noin.....
en tie...en tie....puhun nyt vielä miehen kaa,että kannattako rahan takia semmosta tehä,kun ainakin mulla tänään iskinyt masis kuin näin vakituista asiakasta kännissä ja että vielä hän lyö mun takia päätä niin että verta tulee ja hän sammu...en tiedä ees mitä hänen kans on nyt,mutta aika kamala olo ainakin

Varmasti sun ammatin varjopuolia tuommoinen. Monet asiakkaat varmasti kuvittelee, että kaikki tanssijat on epätoivoisia ja tekevät rahasta mitä vaan. Sun asiakkaat ei sitä tajua, että tanssi on vaan työtä, työajan ulkopuolella on se oikea elämä elettävänä.

Kuules nyt tyttö. Jos asiakas oli poikkeuksellisesti humalassa, syytä alkoholia.

Äläkä ole niin ystävällinen, ellet halua että noin käy.

Sulle taitaisi olla parempi paikka toimia vaikka kuuntelevan puhelimen tätinä.

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai se työ olisi ihan yhtä raskasta vaikka ei sitä perhettä olisikaan vielä raskaampaa sanoisin.

niin vois olla.. jos ei olis kotona ketään odottamassa ns. normlaalissa elämässä. Käykö siellä muille tanssioillekin noin?

Niinhän se taitaa olla. On se ihme kun nuo miehet ei tajua sitä, että tanssija on vaan tanssija.

kyllä savannan kannattais lopettaa toi työ. ei ainakaan palstalla kertomiensa juttujen perusteella ole mitään hyvää tuonut hänelle tai perheelleen se.
ei se raha oo todellakaan tärkeintä.

Sinä tiedät, että mikä sun ammatinkuvasi on, ne asiakkaat ei välttämättä sitä tiedä/ymmärrä tai halua ymmärtää.

Mutta eikö tällaiset tapaukset kerro sulle sen, että on todella huono idea esim viettää aikaa asiakkaiden kanssa työpaikan ulkopuolella, koska se hämärtää niiden asiakkaiden mielessä sitä rajaa, että mitä sinä teet ja mitä et?

Sinä tiedät, että sun työnkuvaan ei kuulu seksi. Mutta jos sä vietät aikaa niiden asiakkaiden kanssa muuallakin, tai olet liian tuttavallinen, niin ne ei sitä välttämättä ymmärrä. Monetkaan.

Sun kannattaa varmaan joko vaihtaa työtä tai sitten vaan koittaa olla siellä niin, että asiakkaiden kanssa et ole tuttavallinen tai tapaa niitä työn ulkopuolella. Se on sulle varmaan vaikeaa, kun olet aika sosiaalinen ja ehkä vähän sellainen ylikiltti (minun mielestäni, siis ei millään pahalla, mutta tunnut aika usein ajattelevan muita ihmisiä ennen kuin itseäsi) ja tuo työpaikka ei välttämättä ole sinulle kovin hyvä ottaen sun luonteen huomioon.

:hug:

No ei se varmaan mikään ihme ole että asiakkaat sekoaa. Ei se mun mielestä mikään yllätys ole kun ajattelee missä baarissa asiakkaat käy? Mun mielestä. Toki käyhän siellä varmaan bolttariseurueitakin.

Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
No ei se varmaan mikään ihme ole että asiakkaat sekoaa. Ei se mun mielestä mikään yllätys ole kun ajattelee missä baarissa asiakkaat käy? Mun mielestä. Toki käyhän siellä varmaan bolttariseurueitakin.

ei ehkä ihmee,mutta en jaksa jokaiselle soita ambulanssia,vain sen takia että ne sekoa mun takia,koht varma vielä ambulanssikin sano mulle että lyön heitä,eilen oliniin inhottava näkyy

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:
eks sä oot vaitiolo velvollinen teidän asiakkaista.........................!!!!

Tuskinpa eroottisilla tanssijoilla mitään lakisääteistä vaitiolovelvollisuutta on. Ei ole partureillakaan. Joku saattaa sanoa, että "Tuli tuossa Matti Nykänen aika tuiterissa leikattavaksi" eikä kukaan voi saattaa häntä edesvastuuseen. Jos leikkaussalihoitaja tekee samoin, niin hän joutuu pahaan liemeen.

Yhteistyössä