Itku tuli

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Istuttiin äsken pojan kanssa keittiössä syömässä uunituoreita korvapuusteja. Tuli niin onnellinen olo, että piti ihan itkeä tirauttaa.

Mulla on ihana perhe ja maailman parhaita ystäviä, oon terve, mulla on kiva työpaikka... jotenkin kaikki asiat mallillaan. Tietenkin unelmia ja tavoitteita on edelleen, mutta nyt on pitkästä aikaa sellainen tilanne, että on resursseja tavoitella uusia asioita.

Ihanaa :heart:

Istuttiin äsken pojan kanssa keittiössä syömässä uunituoreita korvapuusteja. Tuli niin onnellinen olo, että piti ihan itkeä tirauttaa.

Mulla on ihana perhe ja maailman parhaita ystäviä, oon terve, mulla on kiva työpaikka... jotenkin kaikki asiat mallillaan. Tietenkin unelmia ja tavoitteita on edelleen, mutta nyt on pitkästä aikaa sellainen tilanne, että on resursseja tavoitella uusia asioita.

Ihanaa :heart:
Hyvä, että asiat on kohdillaan. :) Luultavasti kuitenkin voit avata sateenvarjon kateellisten palstamammojen takia.

Nauti olotilasta =)

Minusta on ihana lukea toisten mukavista asioista, hyvästä päivästä tai ihanista olotiloista. Niin paljon on provoilua ja ilkeilyä, että positiivisuus on ihanan virkistävää:)

Tosi mukava avaus! Kävelin kaupoilla loppuviikosta ja hymyilin itselleni, kun ajattelin yhden kaupan näyteikkunan äärellä, että tuosta vaatteesta Riepu taitaisi tykätä. Sellainen lempeä ajatus palstakaverista.

Yhteistyössä