Itku tuli...

KaksiKertaaPienempi

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
1 364
0
36
Poika 4v. tuli juuri huoneestaan kädessään kaukosäädin. Tuli mun eteen ja kumarsi. Sitten toinen alkoi laulaa "äideistä parhain" ja voi miten mua kirpasi syrämmestä oikein tosissaan :heart: Ja se mikä teki tuosta vielä koskettavemman, oli se, ettei laulu menny sanotusten mukaan vaan ainoastaan tuo äideistä parhain kuului lauluun ja loput koskikin sitten vaikka jos ja mitä :D :heart:

Raukkaparka vaan säikähti ku äidiltä valu kyyneleet poskille :snotty:

Voi toista :heart: !!! Se on ihan kyllä äitien itketykseen tehty se biisi ! Meillä kans tytöt ihmetteli kun äitienpäivänä oltiin konsertissa ja siellä äidit itkivät... että itkitkö sinäkin ? Sanoin vaan että ihan varmasti :D

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
vittu täällä on jollain pinna kireellä..täytyy jokaisessa ktjussa käydä aukomassa!!!!

:D Ei tuo haittaa yhtään, antaa toisen purkaa, jos on paha mieli. Mun oloani tuo ei voi latistaa tällä hetkellä mitenkään. Meillä on täällä pienimuotoiset karaokevehkeet ja tuo laulu kuuluu levyvalikoimaan. Kaveri sitä just pari päivää sitten lauleskeli useampaan otteeseen, kun harjoitteli ja siitä tais jäädä pojalle mieleen =)

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
vittu täällä on jollain pinna kireellä..täytyy jokaisessa ktjussa käydä aukomassa!!!!

:D Ei tuo haittaa yhtään, antaa toisen purkaa, jos on paha mieli. Mun oloani tuo ei voi latistaa tällä hetkellä mitenkään. Meillä on täällä pienimuotoiset karaokevehkeet ja tuo laulu kuuluu levyvalikoimaan. Kaveri sitä just pari päivää sitten lauleskeli useampaan otteeseen, kun harjoitteli ja siitä tais jäädä pojalle mieleen =)

no näköjään..kyllä herttainen..olisi tullut itsellänikin tippa linssiin :D

Yhteistyössä