Itku tuli...enää ei tarvi toivoa...

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:
Ei ollut pentua tulossa, ihan vain kasvattajan kaveri olen.. jos nyt olen samassa henkilössä niin esitin tätä emää teidän erikoisnäyttelyssä... ja ilmeisesti piti esittää myös sun urosta, mutta oli vähän liian vauhdikas mulle =/
=) Juu sit ollaan samassa henkilössä =)

sipsi
Olen todella todella pahoillani puolestanne...:( Kyynel silmässä luin tämän ketjun, viikko sitten luovutin omat pennut uusiin koteihin, ja en tuollaista mahdollisuutta osannut edes ajatella :( vasta katsoin liikuttuneena pentujenne kuvia, ja muistelin aikoja reilu kaksi kuukautta sitten :(

En osaa mitään muuta sanoa, kuin että tosi pahoillani olen ja :hug: kasvattajalle, sinulle-ja ennenkaikkea sille emo-koiralle.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Se oli sit siinä. Kaikki meni :'( Ei tässä voi muuta kuin itkeä :'(
voi hyvänen aika.sivusta olen seurannut pentujen tilannetta,ja niin iloinen olin kun aikaisemmin kerroit loppujen voivan hyvin ja olevan pirteitä.
mitä oikein tapahtui?miten emo jaksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se oli sit siinä. Kaikki meni :'( Ei tässä voi muuta kuin itkeä :'(
voi hyvänen aika.sivusta olen seurannut pentujen tilannetta,ja niin iloinen olin kun aikaisemmin kerroit loppujen voivan hyvin ja olevan pirteitä.
mitä oikein tapahtui?miten emo jaksaa?
Kasvattaja tuossa vähän aikaa sitten soitti ja oli punninnut päivällä pennut ja nyt vähän aikaa sitten uudelleen, ni jokaiselta oli painoakin tippunu reilut 50g muutamassa tunnissa...menivät tosi heikkoon kuntoon ja lopulta nukkuivat pois, kuten muutkin pennuista.

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Olen todella todella pahoillani puolestanne...:( Kyynel silmässä luin tämän ketjun, viikko sitten luovutin omat pennut uusiin koteihin, ja en tuollaista mahdollisuutta osannut edes ajatella :( vasta katsoin liikuttuneena pentujenne kuvia, ja muistelin aikoja reilu kaksi kuukautta sitten :(

En osaa mitään muuta sanoa, kuin että tosi pahoillani olen ja :hug: kasvattajalle, sinulle-ja ennenkaikkea sille emo-koiralle.
Kiitos =) Pojukin tuli tuohon äsken kysymään, et miks mie oon tän näköinen. Silmät vetisinä ja punaisina ja turvonneina ku itkeny niin paljon...

Ja tätä pentuetta oli odotettu niin paljon. Jo silloin kun narttu syntyi ja kävin ekaa kertaa sitä katsomassa, ni kasvattaja puhui, et pentu näyttää niin lupaavalta, et jos vaan terveystulokset on vanhempana ok, ni haluttaisko käyttää urostamme tälle nartulle. Ja nuo molemmat on niin mielettömän ihania ja upeita koiria, et myö todella odotettiin tätä pentuetta niin paljon ja tältä pentueelta odotettiin niin paljon.

sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:

Kiitos =) Pojukin tuli tuohon äsken kysymään, et miks mie oon tän näköinen. Silmät vetisinä ja punaisina ja turvonneina ku itkeny niin paljon...

Ja tätä pentuetta oli odotettu niin paljon. Jo silloin kun narttu syntyi ja kävin ekaa kertaa sitä katsomassa, ni kasvattaja puhui, et pentu näyttää niin lupaavalta, et jos vaan terveystulokset on vanhempana ok, ni haluttaisko käyttää urostamme tälle nartulle. Ja nuo molemmat on niin mielettömän ihania ja upeita koiria, et myö todella odotettiin tätä pentuetta niin paljon ja tältä pentueelta odotettiin niin paljon.
:( :( :( :hug: :hug:

vieras
:'( Voi itkut, olen pahoillani! Minkä rotuisia ne oli (en huomannu ketjussa)?

Meil ollut kolmet pennut lapinporokoiralla, eikä koskaan mieleenkään tullu että jotain häikkää olis voinut olla. Tietty varauduttu, ja eläilääkäri puhelinsoiton päässä, mutta ei oltais hommaan uskallettu jos olis tiedetty terveille vanhemmille odottaa esim koko pentueen menetystä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:'( Voi itkut, olen pahoillani! Minkä rotuisia ne oli (en huomannu ketjussa)?

Meil ollut kolmet pennut lapinporokoiralla, eikä koskaan mieleenkään tullu että jotain häikkää olis voinut olla. Tietty varauduttu, ja eläilääkäri puhelinsoiton päässä, mutta ei oltais hommaan uskallettu jos olis tiedetty terveille vanhemmille odottaa esim koko pentueen menetystä.
Alaskanmalamuutteja.

tuttu
Joo... kuulin myös itse vähän aikaa sitten suru-uutiset =( Ihan kamalaa ja erittäin epäreilua. Emää käy myös sääliksi, ihmisten ohella, se kun ei voi ymmärtää mitenkään päin tapahtunutta.

Alkuperäinen kirjoittaja aika parantaa!:
voiko teidän koira siis ikinä tuon saman nartun kanssa tehdä pentuja vai onko tulos sitten aina tämä ? anteeksi uteluni, mutta mietin vain.
Kyllä voi. Koira saa elinikäisen immuniteetin herpekseen sen kerran saatuaan. ja jos se emollakin on ennen astutusta, niin pennuille pitäisi tulla suoja myös.

Mutta katsellaan. Kasvattaja oli jo itse valmis heittämään hanskat tiskiin ja lopettamaan kasvatustyön tähän, mutta toivottavasti nyt ei vielä luovuta. Hirveältä ja kamalata tämä miustakin tuntuu ja uskon, että hänestä tuntuu vielä pahemmalta kun koko ajan ollut emon ja pentujen seurassa ja yhtäkin silloin eilen koitti elvyttää tuloksetta...

Mutta ehkä sitä joskus koitetaan uusiksi..tai sitten ei...aika näyttää. Nyt keskitytään tähän hetkeen ja koitetaan jaksaa.

Yhteistyössä