itku tulee tämän raskauden ja painon kanssa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkusuuko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herkkusuuko?

Vieras
Laihdutin ennen raskautta itsestäni n. 15kg pois. Painoin n. 58kg ja olen 166cm pitkä. No nyt takana 20rv ja painoa tullut 9kg jo nyt :(

Urheilu jäänyt ja ruokahalu lisinyt. Kyllä nyt pelottaa miten paljon lihon. Ja voi kun odotin kesää,että voin näyttää kerrankin hoikalle,niin eipä niin käy :(

Höpö!

Nyt vain itsestä niskasta kiinni. Herkut pois!!!
Leipää kahvin kanssa ja terveellistä ruokaa. Mun mielestä nälkää ei tarvi nähdä, eikä saakkaan, eli reilusti normaalia ruokaa.
Vielä ei ole mitään menetetty! :)
Tsemppiä!

Mä pelkaan ja panikoin, että miten mun käy. Nyt rv 14 eikä painoa ole tullut vielä...

Jumppa ei kiinnosta, mutta pakotan itseni sinne.

Mä en PERKELE halua paisua, edellisiäkään en ole saanut pois...

Nyt 174 ja 80 kg....

Alkuperäinen kirjoittaja herkkusuuko?:
Laihdutin ennen raskautta itsestäni n. 15kg pois. Painoin n. 58kg ja olen 166cm pitkä. No nyt takana 20rv ja painoa tullut 9kg jo nyt :(

Urheilu jäänyt ja ruokahalu lisinyt. Kyllä nyt pelottaa miten paljon lihon. Ja voi kun odotin kesää,että voin näyttää kerrankin hoikalle,niin eipä niin käy :(

Älä hätäile,minäkin olen laihduttanut ennen raskautta ja painoin n.57-59kg ja kiloja tuli kans tosi paljon ja äkkiä loppuraskaudesta painoin 74kg. Poika nyt 5kk ja painoa on lähtenyt sen kymmenisen kiloa ja lähtee edelleen...tiedän kyllä tunteen siitä kun painoa tulee,itse en yhtään nauttinut raskaudestani....

Mä olen viikolla 19 ja painoa on tullut 5 kiloa (170/67)- en yhtään tiedä onko se paljon vai vähän, mutta en tosiaan minäkään enää hirveän paljoa enempää haluaisi per viikko... :/

Tuntuu et eikö jossakin 10 kilossakin ole sitten synnytyksen jälkeen aikamoinen laihduttaminen. Enkä ole ikinä elämässäni laihduttanut, enkä jotenkin jaksa uskoa että siihen pystyisinkään. Olen aina voinut syödä suht rauhalisin mielin mitä vain ja pysynyt hoikkana, ja jos on joskus ruvennut housut kiristämään, olen hieman keventänyt ruokavaliota, mutta nyt raskausaikana se ei näytä toimivan, kun koko ajan on kauhea nälkä. :/

ohan tuota tullut jo 14,5 kg ja rv 26! Vähän hirvittää mutta toivossa on hyvä elää et nämäkin kilot karsiutuu pois aivan niinkuin edellisistäkin ja niistä tuli 18kg ja 21kg.

Mua kummasti rupes motivoimaan terveellinen ruokailu kun todettiin lievä raskausdiabetes. Hoitaja kertoi, että kun lapsi lillii siinä sokeriliemessä, se kyllä juu kasvaa mutta ei jaksa kehittyä.

Jo jäi karkit ja alkoi porkkana maistua! :)

jos vain kykenet niin älä urheilua jätä pois....minäkin urheilisin jos tuo vuokralainen ei yrittäisi tulla ennen aikojaan pois. Jos ei ole pakko vuodelepoa niin älä ihmeessä lopeta liikuntaa.

Joo, mulla liikunta jäänyt kun oli niin kamala alku väsymys. Nyt kun jumppaa koitin,niin ei tuntunut vaan hyvälle :( kävelyille koitan selviytyä. Mutta kun ennen liikuin todella paljon,niin ehkä tämä nyt ei riitä :( Ja oon kyllä pari edellistäkin raskautta kiloja paljon kerännyt ja ne aina pois tiputtanut. Nyt sain laihdutettua jopa enemmänkin. Mutta ihmetyttää vaan miten jotkut ottaa vaan sen 5kg kiloja raskaudesta. Ainakin kaverit?

Höh, joo. Ois vaan ihanaa olla yhtä upee odottaja kuin jotkut muutkin. Ois vaan se ihana pallomaha ei muuta.

Onhan tämä nyt turhamasita,mutta raskaus aika tuntuu mielialaa painavan välistä alas päin tyhmistäkin syistä....

ja mulla kans niin että syödä on pakko,kamala nälkä jatkuvaan. ja jos en syö tulee oksennus. ja oon kyllä yrittäny syödä terveellisiä ruokia,mutta nostaa painoa silti. ennen kun söin huomattavasti vähemmän

Hei sama täällä, rv 21 oli 9 kg kertynyt! Ja terveellisen ruokavalion kanssa plus liikunnan - hölkän lopetin rv20 ja nyt rv25 käyn vielä jumpassa ja keppikävelen. Ja muutenkin näköjään sama juttu, sekä lähtöpainojen että edellisten raskauksien kanssa. Siis mulla 2 samanlaista painojenkertymistä raskauksien kanssa takana. Ja ne painot lähteneet noin 2 kk:ssa ilman diettejä. Joten siinä toivossa olen nytkin! Juu ja kyllä mulla kanssa yksikin kaveri odotti kolmatta niin söpön pienen masusen kanssa että..
Älähän masennu! Ollaan sitten seuraavana kesänä niiden 1v kanssa timmissä kunnossa..

Alat vaan syömään säännöllisesti ja 2 lämmintä ruokaa päivässä ja juot paljon vettä. Ota lautaselle iso kasa keitettyjä vihannesia ja esim vähemmän perunaa niin kyllä niilläkin nälkä lähtee.

Yhteistyössä