Minulla rinnat olivat myös ongelmana alusta alkaen, kuumotus ei vielä mitään, mutta rinnanpäät aukesivat heti, vaikka imuote näytti olevan oikea. Eikä auttanut, vaikka hoidin niitä ilmakylvyin,
Lansinohilla, Bepanthenilla ja Ceridalilla.(Lansinoh auttoi ensimmäisen lapseni imetyksen aikana.) Maidonkerääjät olivat parasta ensiapua, mutta ei nekään ongelmaa poistanut, auttoi kyllä, ettei imetys sattunut niin paljon, kun piti rinnanpään kosteana, mutta näin ne eivät päässeet kuivahtamaan eikä siten paranemaan, mutta heti kun otit kerääjän pois ja annoit ilmakylpyä, kipu yltyi kun rinnanpää alkoi kuivumaan. Minulla kaalinlehdistä ei ollut tällä kertaa yhtä paljon apua, viimeksi kyllä oli enemmän käytössä. Villaiset liivin suojat tuntuivat auttavan paremmin kuumottaviin rintoihin,(lapsi syntyi huhtikuussa).Viimein sain kuukauden kärsimyksen jälkeen antibioottikuurin, vaikkei varsinaisesti rintatulehdusta ollutkaan ja liekö sitten se auttoi pikkuhiljaa rinnanpäiden paranemiseenSamalla kyllä minäkin viimein annoin korviketta, jos syöttöväli tuntui tiheältä että rinnat saisivat levätä. Nyt kuitenkin alkaa taas näyttää siltä että maidontuotanto ei pysy meidän pojan ruokahalun perässä ja olen antanut korviketta taas.Ajattelin, että kokeilisin ottaa sairaalasta saamaani primperania, josko auttas maidonerityksen lisäämiseen.Mutta sitten jos tämä ei onnistu niin aion hyvällä omatunnolla jatkaa korvikkeen tarjoamista
Kuumotus varmaan menee äkkiä ohi, kun maidontuotanto tasaantuu, Lypsäminen ehkä vähäksi aikaa auttoi, mutta minusta se oli hankalaa, enkä saanut paljon tyhjennettyä, meillä on ollu rintakumi käytössä alusta alkaen ja vasta pari viikkoa ollaan syöty ilman sitä, ja ei ihme kyllä yhtään osoittanut mieltä kun jätin sen pois.Tässä vähän minun kokemuksia, toivottavasti pian helpottaa!