Itku! Kipeiden! Rintojen! Kanssa!

  • Viestiketjun aloittaja shiinah
  • Ensimmäinen viesti
Tuttu tunne - ihanaa, jos ny voi sanoa että ihanaa, mutta kiva kuulla että muutkin on vääntäneet itkua...

Kirjotin stoorini tonne "imetys"-ketjuun. Mutta itkua väänsin siis minäkin, mulla tuli aluks jopa verta nänneistä ja rinnanpäät oli niin kipeet ettei voinut kunnolla ees suihkuttaa ja pyyheliinalla hipaisu oli tuskaa. Rikkinäisiin rinnanpäihin auttoi sitruunanviipale ja ilmakylpy. Sitruuna kirveli ja suorastaan poltti ihan h-tisti!!! mutta auttoi.

Ja pumppaaminen on ainoa apu täysiin rintoihin ja se kannattaa tehdä ennenkuin tulee tulehdus sillä silloinkin se pumppaaminen on edessä, mutta vain lääkekuurin kanssa. Mulla meinas tulla rintatulehdus sairaalassa, hoitaja pumppas käsin mun rinnat (en itse pystynyt pahoinpitelemään itseäni), minä huusin ja itkin ja yritin vastustella. Neljän tunnin taistelun jälkeen helpotti ja auttoi.

Rintakumia käytin ekaks, mutta eihän sekään helppoa ollut eikä ainakaan kivaa. Mutta en voinut muutakaan ku en voinut antaa imeä paljaaltaan, olis sattunut liikaa.

Mutta kyllä se siitä helpottaa noin 3-vkon iässä. Nyt poika jo 5-vkoa eikä ole enää pitkään aikaan sattunut ja nännit on jo isot koko ajan :LOL: .

Koita kestää.
 

Yhteistyössä