itkettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkuinen

Vieras
nyt on itku niin lähellä kun vaan voi olla...on niin tyhjä, turha,väsy olo. en edes osaa sanoo miksi musta tälle tuntuu, vaikka perusjutut on kunnossa. itken yksin en voi puhua kellekkään

en mä tiedä mitä tää johtuu. voi olla ihan silkkaa väsyäkin, mutta kun en vaan jaksa tätä kun mä en onnistu koskaan missään kaikki menee pieleen mitä vaan yritänkin, en enää jaksa uskoa itseeni ja siihen että saisin töitä tai koulupaikan ja mitä sitte jos saisinki en mä enää edes osaa mitään enkä pärjää enkä opi yhtään mitään...mä en jaksa ...kun oon tämmönen mutta nyt on mentävä nukkumaan ei tästä valituksestakaan mitään apua ole antakaa anteeksi että valitin , öitä

Itke vaan, jos itkettää, se helpottaa - ainakin hetkeksi :hug: Älä ajattele, ettet missään onnistu, vaan ota vaikka tavoitteeksi vain yksi asia - ja tee sen eteen jotain. Jos se epäonnistuu, niin sitten on suunnitelma B:n aika. Ethän myöskään sure tai huolehdi asioista etukäteen, vaan vasta sitten kun sen aika on?
Sä onnistut varmasti, kun vain parhaasi yrität! :flower:

MInulla tulee aina tuo haikea olo, ja sitten kuvittelen itseni johonkin parempaan paikkaan. Olen saanut elämäni täysin epäonnistumaan, ja ne ihmiset jotka sanovat, että mitä toi ruikuttaa tekis jotain, niin ei se vaan ole kaikilla yhtä helppoa. Nyt kun pitäisi siirtyä työelämään, on ihan kauheaa, kun on muut osaa paljon enemmän, ja ne jotka ei osaa, esittää ainakin osaavansa ja ovat itsevarmoja. Parisuhdekin on loputon umpikuja. Miten voikin elämä masentaa. Ja p.s olen kokenut myös tosi masentavia juttuja, mutta pikkujutut voivat kaataa maailman yhtä lailla........

Yhteistyössä