Itkettää vaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä olen sitä mieltä että soitat sinne ja sanot miltä susta tuntuu. mun mielestä toi on aivan älytöntä viedä äiti noin äärirajoille! luulin että olit "vain" kokenut epäonnistuneesi, mutta se että alat olla jo uupunut ja ahdistunut on vakavampi juttu, ja niitten sietäisi siellä sairaalassa kuunnella myös Sua!

missä synnytät?

Koks:ssa.

Yritin sanoa tuolla kun kävin äsken, mutta ei mitään reaktioo.
Vauva voi hyvin, kotiin ja sitten perjantaina kontrolliin. Kiitos ja hei. Oli lääkärin lausunto.

mäkin Yritin sanoa ja luulin että lääkäri olisi jotenkin osannut reagoida mutta eihän ne toisaalta voi lukea ajatuksia, vaan pitää Tietää mitä haluaa ja se pitää napakasti sanoa. se on ikävää että nainen on herkimmillään ja sitten siinä tilassa joutuu taistelemaan lääkäreitä vastaan!

Siis sanoin selvästi kyllä, miten väsynyt olen ja sitten pyysin tuota kontrollia aikaisemmaksi. Sanoi, että jos huolettaa tule käymään käyrillä.

En jaksa lenkkeillä enkä mitään, fyysisesti joo voisin tehdäkkin mutta henkinen puoli on niin loppu.

Meen saunaan istumaan loppu päiväksi. Itkeä vollotan siellä, niin esikko ei ainakaan huolestu suotta.

Nyt vaan alat ramppaamaan siellä käyrillä ja polilla!! Kyllä ne pian sinuun kyllästyy ja auttavat vauvasi maailmaan. Kysehän nyt kuitenkin on SINUSTA ja VAUVASTA, ei lääkäristä eikä poliklinikan henkilökunnasta.

Hopi hopi, sinne vaan, tsemppiä!

kyllä niitten nyt Pitää reagoida Sun väsymiseen! vaikka vauvalla onkin kaikki hyvin masussa niin äidillä ei enää ole! ja se ei ole lapsen etu!

Juu, näin mäkin kuvittelin. Ja tosiaan olisin jaksanu alku viikolle, mutta tämä että nyt ollaan sitten koko ensi viikko tässä sai kyllä henkisetvoimat loppumaan.

Joo siellä sairaalassa pitä olla tiukkana, ettei enää anneta vaan sitä kontrolliaikaa. Mulla esikoinen synty käynnistyksellä rv 42+2, painaen vajaa 4kg. Sitä revittiin imukupilla, kun "vesimeloonia persereiästä", kun en saanut ponnistettua ulos. Niin ja se siis oli tiedossa, että mulla ei ole ns. hyvä synnyttäjän lantio. Pojalta murtu solisluu siinä rytäkässä. Ja mä kiltisti suostuin aina uuteen ja uuteen kontrolliin..

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Joo siellä sairaalassa pitä olla tiukkana, ettei enää anneta vaan sitä kontrolliaikaa. Mulla esikoinen synty käynnistyksellä rv 42+2, painaen vajaa 4kg. Sitä revittiin imukupilla, kun "vesimeloonia persereiästä", kun en saanut ponnistettua ulos. Niin ja se siis oli tiedossa, että mulla ei ole ns. hyvä synnyttäjän lantio. Pojalta murtu solisluu siinä rytäkässä. Ja mä kiltisti suostuin aina uuteen ja uuteen kontrolliin..

Mut miten mä siellä saan itteni käynnistykseen, kun laittavat vaan kotiin?

soitat sinne ja itket hysteerisesti puhelimeen, että sä et enää jaksa...? ei varmaan olisi teeskenneltyäkään..

ei vaan en tiedä onko toi korrekti tapa, mutta kyllä nyt vaan näyttää siltä ettei ne ymmärrä sun väsymystä. ainakin menis perille...........

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:

Mut miten mä siellä saan itteni käynnistykseen, kun laittavat vaan kotiin?

Sanot, ettet lähde kotiin, ennen kuin käynnistävät. Valehtele, liioittele ja onhan lapsesi arvioitu jo niin isoksi, että kyllä siinä on punnertamista joka tapauksessa.

Yhteistyössä