Itkettää... miksei tunnu mitään raskausoireita enää? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *snif*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja *snif*:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
monesko yrityskerta menossa ap:lla?

Toinen. Entisen miehen kanssa tärppäsi heti molemmilla kerroilla. Liekö sattumaa vai paremmat siemenet?

meillä kesti 6kk ennenku tärppäs ja tietkö, tärppäs heti ku lakkas stressaamasta ja oottamasta sitä plussaa siihen testiin.. eli stressi ei todellakaan helpota raskautumista. ja toi 6kk on viel suht normi aika oottaa ennenku tärppää, melko lyhyt.

Rauhoitupa nyt, sulla on tosiaan vasta toinen yrityskierto menossa. Suututat aika monen joka odottaa sitä plussaa testiin oikeesti kauan. Ja jos sulla on miehen valinnassa ainoa kriteeri sperman laatu olet kyllä ihme asenteella liikkeellä, anteeksi vain!

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Just joo...enpä tiedä kehtaisko nauraa... kehtaa :laugh:

Ootkos muuten miettinyt sitä, että susta on voinut tulla vanha eikä siksi enää tärppää yk 1?

Olen miettinyt. :ashamed: Tuo tuli tietty ekana mieleen... Olen 26v, liian vanha?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rauhoitupa nyt, sulla on tosiaan vasta toinen yrityskierto menossa. Suututat aika monen joka odottaa sitä plussaa testiin oikeesti kauan. Ja jos sulla on miehen valinnassa ainoa kriteeri sperman laatu olet kyllä ihme asenteella liikkeellä, anteeksi vain!

Ei ole todellakaan ainoa kriteeri mutta olisi kiva saada yhteinen lapsi. Jos nyt paljastuukin että miehellä on huono sperma niin kyllä se pistää mielen vähäsen ankeeks. :( Biologinen kello tikittää kuiteskin koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja :snif*:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei ole todellakaan ainoa kriteeri mutta olisi kiva saada yhteinen lapsi. Jos nyt paljastuukin että miehellä on huono sperma niin kyllä se pistää mielen vähäsen ankeeks. :( Biologinen kello tikittää kuiteskin koko ajan.

no ei se sperman huono laatu näy vielä jos ei ekasta tuu raskaaksi. =) vuoden pitää yrittää ennenku kannattaa ees harkita tutkimuksia. muuten kaikki on luultavasti normaalisti.

No miehellä on edellisestä liitosta kyllä yksi lapsi että se antaa hieman lohtua mutta kertoo aika paljon kyllä että sitäkin lasta sai kuulemma oikein yrittämällä yrittää. Veikkaanpa että siemenissä se "vika". Itseni tiedän, tulen normaalisti raskaaksi TOSI helposti. En kai nyt vielä niin vanha voi olla?

Alkuperäinen kirjoittaja Olivia83:
Alkuperäinen kirjoittaja JUMALISTE! :
Valita vasta sitten kun olet menettänyt OIKEAN vauvan!

Mites sitten jos on tuulimuna? Eikö sillonkaan saa surea kun ei ole oikea vauva?

Saa,mutta ei kai ennen kun menakt on edes myöhässä? Jos vast aviikon päästä pitäs alkaa edes....

Kyllä vähän alkaa kaduttaa tuon miehen valinta jos tämäkin kierto menee pepulleen. :/ Olen minä ollut ennenkin stressaantunut ym. kun ollaan vauvaa yritetty mutta silti vaan aina heti pamahtanut paksuksi! Että stressikään ei syynä tähän voi olla...

:o :D :laugh: jaa siis nyt luin tarkemmin. Sulla ei ole edes menkat vielä myöhässä! :D hei haloo. nyt menee vähän yli.
Siis ei pahalla mutta jos noin ajattelet rakastamastasi miehestä, ehkä ois parempi vähän aikaa miettiä itksesi ja miettiä suhdetta ja laittaa ehkäsy päälle. Jos olet jättämässä miestä kun et tullut EKASTA kierrosta raskaaksi niin mietippä nyt miten tyhmältä kuulostat! :o
Nyt olet tekemässä lasta väärin perustein. Mikähän on seuraava syy kun mietit miehen vaihtoa?

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Kyllä vähän alkaa kaduttaa tuon miehen valinta jos tämäkin kierto menee pepulleen. :/ Olen minä ollut ennenkin stressaantunut ym. kun ollaan vauvaa yritetty mutta silti vaan aina heti pamahtanut paksuksi! Että stressikään ei syynä tähän voi olla...

:o :D :laugh: jaa siis nyt luin tarkemmin. Sulla ei ole edes menkat vielä myöhässä! :D hei haloo. nyt menee vähän yli.
Siis ei pahalla mutta jos noin ajattelet rakastamastasi miehestä, ehkä ois parempi vähän aikaa miettiä itksesi ja miettiä suhdetta ja laittaa ehkäsy päälle. Jos olet jättämässä miestä kun et tullut EKASTA kierrosta raskaaksi niin mietippä nyt miten tyhmältä kuulostat! :o
Nyt olet tekemässä lasta väärin perustein. Mikähän on seuraava syy kun mietit miehen vaihtoa?

En ole jättämässä tietenkään! :o Sanoin vain että ero nykyisen ja entisen miehen hedelmöityskyvyssä on varmasti huomattava ja että nykyisen miehen kanssa lasta joutuu yrittämään sinnikkäämmin kuin entisen kanssa. Rakastan häntä paljon monista syistä ja tottakai vauvakuumeen kourissa sitä haluaisi tulla HETI raskaaksi! Varsinkin kun olen tottunut tulemaan aiemminkin. Tämä vaatii minulta aikaa ja kärsivällisyyttä hyväksyä etten nykyisen kumppanin kanssa tule raskaaksi ihan heti.

No huh. Onneksi en itse ole noin hätäinen, olisi mielenterveys mennyt jo aikoja sitten. Esikoista yritettiin 6 vuotta ja tätä toistakin jo 1,5 vuotta.
Mulla raskaudessa tuli ekat oireet rv 7 ja loppuivat viikolla 9 kuin seinään. Sen jälkeen tuli potkuja mahaan ja seuraava tunne oli synnytys. Ei edes supistuksia tai liitoskipuja koko aikana.
Tuntuu hullulta tuollainen vartalon tuntemuksien kyttääminen.

Sanoin vain että ero nykyisen ja entisen miehen hedelmöityskyvyssä on varmasti huomattava ja että nykyisen miehen kanssa lasta joutuu yrittämään sinnikkäämmin kuin entisen kanssa.

Muistathan varmasti kertoa tämän myös nykyiselle miehellesi, joohan ;)

Ihanaa perjantaita kaikille! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyllä on ihmisellä suuret murheet. Ei voi muuta sanoa.

No anteeksi että avauduin murheistani! :o

Vähän suhteellisuudentajua sitä kuitenkin toivoisi... Varsinkin kun aika monella on ihan oikeita murheita. Kärsivällisyyttä, kyllä se siitä.

snif..kuulostaapa murheesi jokseenkin oudolta...olen kumppanin kanssa yrittänyt esikoista nyt 1,5 vuotta ja vasta kun oltiin vuosi yritetty alkoi mietityttämään saadaankos milloin lapsi ja nyt vähän pelottaa koska tärppää ja kuinka kauan vielä menee.toisilla ne ovat eri mittasuhteet näköjänsä.mutta ei voi muuta kuin toivoa parasta...

Hahahahaha!!! et voi olla tosissasi! Itse olemme yrittäneet 5 vuotta lasta, takana yksi keskenmeno ja tällä hetkellä epäily tuulimunasta. Olet kyllä päässyt harvinaisen helpolla elämässä jos suurin ongelmasi on tämä. Jotkut Ihmiset oikeasti kärsivät lapsettomuudesta. Häpeäisit!

Yhteistyössä