Itkettää... miksei tunnu mitään raskausoireita enää? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *snif*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja *snif*:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Siis... Itketkö sä nyt keskenmenoa ja menetettyä söpöä pikku "vauvaa" rv ykkösellä vai sitä että et edes tullut raskaaksi?

No, itseasiassa nämä oireet loppuivat siihen kun viime viikonloppuna join 4 siideriä. :/ Se oli ilmeisimmin virhe... Epäilen siis että "vauva" on saattanut mennä heti alkuunsa kesken. Haluaisin niin kovin olla raskaana! Saatan kuulostaa tosi lapselliselta ja naurettavalta. Tiedän sen itsekin. Mutta minkä tälle vauvakuumeelle mahtaa ja viikko tuntuu pitkältä ajalta odottaa että pääsisi testaamaan!

Siis sä "tiesit" olevas raskaana, ja silti joit 4 siideriä? Ja nyt sitten itket kun menkat mahdollisesti tulee ihan normaalisti? Ei nyt oikein mene mun jakeluun. Siis toki moni juo vielä siinä vaiheessa kun on tietämättään raskaana, mutta tosi harva enää silloin kun tietää olevansa raskaana. Moni lopettaa jopa jo silloin kun yrittää raskautua.

Alkuperäinen kirjoittaja Olivia83:
Alkuperäinen kirjoittaja JUMALISTE! :
Valita vasta sitten kun olet menettänyt OIKEAN vauvan!

Mites sitten jos on tuulimuna? Eikö sillonkaan saa surea kun ei ole oikea vauva?

No onhan se tuulimuna nyt hiukka eri asia, kun vkolla yksi oleva raskaus, jota ei voida edes todentaa. Julkeampa väittää, että suuri osa meistä raskautuvista naisista on tuossa vaiheessa ollut "raskaana". Sitten on vaan keskeytynyt, eikä olla edes tiedetty asiaa...

Olen juonut aiemmissakin raskauksissa vielä enemmänkin reilusti ennen varsinaista plussaamista(ja plussasin heti kun kuukautiset olivat pari päivää myöhässä). Ajattelin ettei ole vielä niin kriittistä mutta mistäpä olisin voinut arvata että nyt sitten oireet loppuvatkin juuri tuon siideriperjantain jälkeen. :/ Ajattelin että otetaan nyt vielä kun voi kun saattaa olla 9 kk alkotonta aikaa edessä, mutta kai se oli sitten ajattelematonta minulta. :(

Olen vain käsittänyt ettei alkoholin pitäisi vielä vaikuttaa alkioon ennen kuin kuukautiset ovat oikeasti myöhässä.

Olen juonut aiemmissakin raskauksissa vielä enemmänkin reilusti ennen varsinaista plussaamista(ja plussasin heti kun kuukautiset olivat pari päivää myöhässä). Ajattelin ettei ole vielä niin kriittistä mutta mistäpä olisin voinut arvata että nyt sitten oireet loppuvatkin juuri tuon siideriperjantain jälkeen. :/ Ajattelin että otetaan nyt vielä kun voi kun saattaa olla 9 kk alkotonta aikaa edessä, mutta kai se oli sitten ajattelematonta minulta. :(

Olen vain käsittänyt ettei alkoholin pitäisi vielä vaikuttaa alkioon ennen kuin kuukautiset ovat oikeasti myöhässä.

Voiko jollain tosiaan olla se juominen viikoista kiinni? Ja kun vauva syntyy niin heti baariin? Kuulostaa, että sulla olis ongelma.

no hoh hoijaa, ei siellä kuusi päivää ovulaatiosta mitään alkiota vielä ole, vaikka olisitkin raskaana niin siinä vaiheessa löytyy vasta jakaantunut solurykelmä joka ei vielä ole edes kohtuun kiinnittynyt (eli siis ei missään yhteydessä sinuun)!

No ei ehkä alkioon ei, mutta entäs alkion kiinnittymiseen, joka on se kriittisempi juttu tuossa vaiheessa?

Kaiken kaikkiaan toivon että oot tässä viestissä liikkeellä pilailumielellä. Ja jos et ole, niin otahan nyt iisisti ja odottele vielä muutama viikko ennen kuin alat oikeesti surra jotain jota ei mahdollisesti edes ole olemassa.

Eli ovulaatiosi oli 6 päivää sitten, torstaina? Paineentunnetta oli "pitkään", kunnes joit viikonloppuna siideriä, jolloin paineentunne sitten loppui? :xmas: Miten voit saada raskausoireita, ennen kuin hedelmöittynyt munasolu on edes kiinnittynyt?

Tiistaina oli... ja juuri tuota tarkoitin "alkion" kiinnittymistä. Epäilen että olen juonut juuri kriittisimmässä vaiheessa. :'( En ole hyvä muotoilemaan asioita, pahoittelen. Tekstini kuulostaa varmaankin ihan naurettavalta.

Enkä juo alkoholia normaalisti juuri ollenkaan mutta ennen raskauden virallista toteamista on vaan ollut aiemminkin sellainen perinne että "otetaan nyt vielä kun voidaan" ja ei ole tullut keskenmenoa ennenkään. Aiempaan kokemukseen kai tuudittauduin ottaessani. Enkä ole baariin syntäämässä raskauden jälkeen! En ole yhtään baarityyppiä edes. Viiteen vuoteen en kotiäitivuosinani ole ottanut tipan tippaa.

Veikkaisin että se itse ovulaatio aiheuttaa ap:lle sitä paineentunnetta alavatsalle eikä se hedelmöittynyt munasolu joka ei mitenkään voi vielä "raskausoireita" aiheuttaa...
Hirveetä stressiä asiasta joka voi olla täyttä kuvitelmaa. Stressaa sitten kun ne menkat alkaa tai on alkamatta. Ärsyttävää.

Ainoa fyysinen merkki on kai tuo valkkari. Jos se pysyy yhtä vuolaana menkkojen alkamispäivään asti niin voin kai jo uskaltaa jotakin elätellä... Yleensä kun selkeästi kuiva kausi ennen menkkoja.

Jokainen päivä on pitkä kuin vuosi! No lupaan infota teille sit miten kävi...

Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:
Jokainen päivä on pitkä kuin vuosi! No lupaan infota teille sit miten kävi...

:laugh: :laugh: :laugh:

Mitäpä jos ajattelisit hetken niitä ihmisiä, jotka oikeasti joutuvat yrittämään vauvaa vuosia. Mietipä miten pitkiltä heidän vuotensa tuntuvat.

Tiedän :ashamed: Mutta kun itse olen raskautunut helposti. Kaippa tuon nykyisen miehen siemenissä on sitten jotain erilaista kuin exäni jos en nyt heti paksuunnu? :ashamed:

Kyllä vähän alkaa kaduttaa tuon miehen valinta jos tämäkin kierto menee pepulleen. :/ Olen minä ollut ennenkin stressaantunut ym. kun ollaan vauvaa yritetty mutta silti vaan aina heti pamahtanut paksuksi! Että stressikään ei syynä tähän voi olla...

Yhteistyössä