E
ei näin
Vieras
en vaan jaksa tota mun 7v poikaa just nyt yhtään. Se osaa olla maailman ärsyttävin ja v'maisin tyyppi, ja lisäksi kyltymättömän huomionhakuinen. En jaksa enää ku olen koko kesän ollut sen ja pikkuveljensä kanssa kotona. Se on myös niin helvetin laiska, että äsken väännettiin puoli tuntia siitä kun hänen olisi pitänyt kerätä noin 10 lelua laatikkoon. Ei kuulemma jaksa kun siinä on niin hirveä homma. Olen vaan niin puhki etten jaksa enää rakentavalla tavalla reagoida. säälittää toisaalta poikakin, kun tuntuu välillä että se saa 5 % positiivista huomiota ja loput negatiivista. Kaikkea oon yrittänyt, mutta kun sille ei mikään riitä kun häntä pitäis vain huomioida 24/7.
ONNEKSI alkaa se koulu että pääsen siitä hetkeksi eroon ja saan olla hetken rauhassa. Mu itkettää hirveästi kirjoittaa näin mutta se on totuus. Pikkuveljestä ei ole mitään "harmia", se on niin helppo tapaus.
ONNEKSI alkaa se koulu että pääsen siitä hetkeksi eroon ja saan olla hetken rauhassa. Mu itkettää hirveästi kirjoittaa näin mutta se on totuus. Pikkuveljestä ei ole mitään "harmia", se on niin helppo tapaus.