Itkettää aina käydä sitimarketissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyynelsilmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyynelsilmä"

Vieras
on niin kallista, että itkettää.

mistä johtuu, että ennen sanottiin, että kaupungissa on isot kaupat ja valinnanvaraa, ja ruoan saa halvemmalla edes, kuin maalla tai pienillä paikkakunnilla?

Kun asuminen on vastaavasti monta kertaa kalliimpaa.

Kuitenkin itse kun olen käynyt esim. s-marketissa pienten paikkojen keskustoissa, niin lähes aina on melkein kaikki halvempaa kuin sittarissa, tai prismassakaan. siis varsinkin hedelmät ja kasvikset ja vihannekset ja melkein kaikki.

sokoksessa onkin halvempaa. Valikoima on ehkä vähän heikompi, mutta koska yleensä tulee ostettua yhtäsamaa, niin mitäs sen väliä.
Ainoa syy käydä cittarissa on se niitten jauheliha.

K-ryhmä kerää asiakkaita tarjouksilla, niillä on mielettömän paljon parempia tarjouksia kun taas s-ryhmä vaikuttais enempi olevan "tasapaksu" ja keskittämisestä etuja antava. Siis koossa saat jotkut halvalla, muuten sit ehkä inan kalleempi, mut ässästä uupuu tarjoukset...

Mä asun maalla ja kyllä mua itkettää vaan sillon jos joudun hakemaan jotain tuosta meidän lähimmästä kaupasta. Kauppareissu Cittariin 55 kilsan päähän tulee taatusti halvemmaksi :) Jos vaippapaketillakin on 5 euroa enemmän hintaa kuin kaupungin marketeissa, niin eiköhän se kannata sinne kaupunkiin mennä.. varsinkin kun meillä niitä kahdelle ostetaan.. :)
Loppukevennykseksi: Armas anoppini totesi joskus "viisaasti" että maalla on halpa asua, kun voi syödä sieniä...
WTF???? Meillä ainakin syödään vähän muutakin... ;)

[QUOTE="vieras";24788241]K-ryhmä kerää asiakkaita tarjouksilla, niillä on mielettömän paljon parempia tarjouksia kun taas s-ryhmä vaikuttais enempi olevan "tasapaksu" ja keskittämisestä etuja antava. Siis koossa saat jotkut halvalla, muuten sit ehkä inan kalleempi, mut ässästä uupuu tarjoukset...[/QUOTE]

Mä olen saanu sellaisen käsityksen että olis kannattavampaa ostaa s-ryhmästä, on kuulemma paremmat bonukset. Täälläkin oli joskus ketju aiheesta. Siinä taidettiin mainita siitäkin että prismassa esim joku telkkari oli saman hintainen kuin cittarissa plussakortilla..Iteki oon huomannu saman kyllä ruokaosastolla, onpa tosiaan parempia tarjouksia..

[QUOTE="vieras";24788241]K-ryhmä kerää asiakkaita tarjouksilla, niillä on mielettömän paljon parempia tarjouksia kun taas s-ryhmä vaikuttais enempi olevan "tasapaksu" ja keskittämisestä etuja antava. Siis koossa saat jotkut halvalla, muuten sit ehkä inan kalleempi, mut ässästä uupuu tarjoukset...[/QUOTE]
Tiedäks, kokonaishalvemman ei tarvitse houkutella tarjouksilla niin intensiivisesti kuin tuon helvetin kalliin. Tarjouksethan ovat ns. sisäänvetotuotteita, joita voi vaikka pienellä tappiolla myydä.

ihan sama mitä citymarketissa on huipputarjouksessa, kun sinne vaivautuu saa lapun jolla voi tuotteen ostaa tarjoushintaan kunhan joskus tuotetta saapuu.. kettumaista. ja en enää juokse siellä tarjousten perässä.

Yhteistyössä