Ite naimisissa ja ihastuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kurjaakin kurjempi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kurjaakin kurjempi?

Vieras
Jotenkin niin kutkuttavaa, toisaalta tietty noloa ja ikävää.

Ensinnäkin, en saa tarpeeksi seksiä ja läheisyyttä mieheltäni.
Seksi kerran kuussa, jonkun taputuksen pyllylle tai hartiaan 2xvko...

Rakastan miestäni tottakai, ja pitkää ollaa oltu yhdessä.

Nyt olen töissä ja siellä on tämä söpö mies.

Mitään ei olla tehty, en edes tiedä että kiinnostaako tätä miestä yhtään, mutta en kyllä mitään tekiskään.

On vaan niin mukavaa EDES se vatsassa muljahteleva tunne kun toisen näkee.

Mutta nyt vihdoin ymmärrän niitä VÄHÄN, jotka huonossa suhteessa pettävät.

Koska kai tämä on pettämistä? Että on ihastunut toiseen, vaikka on naimisissa?

No ootko miten läheisyyten hakeutuvainen? Et hirveesti ilmeisesti, jos läheisyys on tota luokkaa. Kuitenkin mies haluaa jollain tasolla olla lähellä, kun ees tuota harrastaa.

Ihastukset ei kaada avioliittoa. Unohda tämä mies. Se on kuitenki ihan surkea =) Ei millän pahalla. Jos jotain tämän kanssa ois, se ois pelkkää seksiä..ei mitään muuta. Oletko valmis maksamaan kaiken sen arkielämän ja muun pelkästä seksistä?

Sinuna välttelisin tätä miestä. Ja etsisin rumia puolia. Menee nopeesti kuule ohi.

Ja ei, et voi mitenkää ymmärtää noita pettäviä. Ei ole mitään raukkamaisempaa..tuskin niihin haluat lukeutua.

Noin mä tulkitsin omalla kohdallani, kun sain kuulla että mieheni oli ihastunut toiseen. Siis että se oli mun pettämistä, vaikkei mitään "vakavaa" fyysistä tapahtunutkaan, halauksia oli vaihdettu. Muuta mä en ap:n tekstiin halua kommentoida.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
No ootko miten läheisyyten hakeutuvainen? Et hirveesti ilmeisesti, jos läheisyys on tota luokkaa. Kuitenkin mies haluaa jollain tasolla olla lähellä, kun ees tuota harrastaa.

Ihastukset ei kaada avioliittoa. Unohda tämä mies. Se on kuitenki ihan surkea =) Ei millän pahalla. Jos jotain tämän kanssa ois, se ois pelkkää seksiä..ei mitään muuta. Oletko valmis maksamaan kaiken sen arkielämän ja muun pelkästä seksistä?

Sinuna välttelisin tätä miestä. Ja etsisin rumia puolia. Menee nopeesti kuule ohi.

Ja ei, et voi mitenkää ymmärtää noita pettäviä. Ei ole mitään raukkamaisempaa..tuskin niihin haluat lukeutua.

Hakeudun miehen kainaloon, mutta sillä on aina pää kipee tai jalka tai väsy.
Teen aloitteita, sama homma, menee vielä enemmän lukkoon.

Ei sitä kiinnosta.

Ja en mä kävis pettää, en ole sellainen. Mutta olisihan se KIVAA, jos oma mies havahtuis jotenkin!!!

Ja oikeasti tää mies ei oo ns kiva, ei hoida työjuttujaan kunnialla yms, en tiedä sitten mikä minuun on iskenyt.

Ei sitä kiinnosta.

Ja en mä kävis pettää, en ole sellainen. Mutta olisihan se KIVAA, jos oma mies havahtuis jotenkin!!!

Ja oikeasti tää mies ei oo ns kiva, ei hoida työjuttujaan kunnialla yms, en tiedä sitten mikä minuun on iskenyt.

Kuulostaa liian tutulle sun tilanne

:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:

Ei sitä kiinnosta.

Kuulostaa liian tutulle sun tilanne

:ashamed:

Niinpä- "huokaus"

Pitänee lähettää toi mies jonneen tutkimuksiin, ei toi voi (?) olla normaalia.

Seksittömyys siis.

Ja kun oma miehenkin näkeminen välillä laittaa perhoset vatsanpohjaan.

Sen hartiat ja kädet esim.

Mä tarvin pari aviomiestä kait... ;-)

Yhteistyössä