Italianpataa

  • Viestiketjun aloittaja namskis
  • Ensimmäinen viesti
Mie teen aina noista valmiista pusseista johon sisällytetään jauhelihaa, ja maustan sen omilla mausteilla vielä lisään yms. lisukkeilla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 11:32 äeti85 kirjoitti:
sama täällä!! joskus olen vähän maustanut lisää ja laittanut pätkä spagettia ja myös ananasta!
Laitappa joskus päärynää tahi mangoa tulee hyvä
 
Oletteko koskaan tutkineet valmisruokien sisältöä paketin takaa?
Aika paljon lisäaineita noissa puolivalmisteissa ja eineksissä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Enpä itse haluaisi syöttää perheelleni moista... Yhtä nopeasti ja helposti tekee tuoreista aineista, ja samalla hintaa saa helposti jopa isomman satsin tehtyä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 23:27 Merenneito kirjoitti:
Oletteko koskaan tutkineet valmisruokien sisältöä paketin takaa?
Aika paljon lisäaineita noissa puolivalmisteissa ja eineksissä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Enpä itse haluaisi syöttää perheelleni moista... Yhtä nopeasti ja helposti tekee tuoreista aineista, ja samalla hintaa saa helposti jopa isomman satsin tehtyä.
Olen tutkinut aika useasti nykyään, kun olen soijalle allerginen ja sitä löytyy melkein kaikista, mutta kun on kiire niin silloin en pahemmin katsele ja mieti että mikä on terveellistä yms.

Sinä teet itse mite haluat mutta me tehdään niinkuin itse haluamme, jokaisella on oma periaatteensa. Meillä on turha tehdä liikaa, koska sitä ei enää melkeinpä seuraavana päivänä syödä, ja pakkaseen on turha laittaa.
 
tamalo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 11:09 Jaanuska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 23:27 Merenneito kirjoitti:
Oletteko koskaan tutkineet valmisruokien sisältöä paketin takaa?
Aika paljon lisäaineita noissa puolivalmisteissa ja eineksissä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Enpä itse haluaisi syöttää perheelleni moista... Yhtä nopeasti ja helposti tekee tuoreista aineista, ja samalla hintaa saa helposti jopa isomman satsin tehtyä.
Olen tutkinut aika useasti nykyään, kun olen soijalle allerginen ja sitä löytyy melkein kaikista, mutta kun on kiire niin silloin en pahemmin katsele ja mieti että mikä on terveellistä yms.

Sinä teet itse mite haluat mutta me tehdään niinkuin itse haluamme, jokaisella on oma periaatteensa. Meillä on turha tehdä liikaa, koska sitä ei enää melkeinpä seuraavana päivänä syödä, ja pakkaseen on turha laittaa.
valmiista teen minäkin, mutta kotigastronomin pusseista ku on paljon vähemmän ylimääräisiä aineita niissä kaupan vastaavissa.

tässä sen ainesosat:

Vähäsuolainen; valmiin padan suolapitoisuus on 0,4 %.
Ainekset: Spagetti, paprika, tomaatti, valkosipuli, cayennepippuri, oregano, basilika, sipuli, chili, porkkana, mustapippuri, rasvajauhe, muunnettu maissitärkkelys (E1422), sokeri, hiivauute, suola, E621, Paprika- ja yrttiaromi.

Laktoositon ja maidoton, vähäsuolainen.
 
Ei ollut tarkoitus muuta kuin ottaa asia puheeksi, itse olen vaan niin lisäainekammoinen... Ja todennut meidän perheen kohdalla isojen annosten tekemisen hyväksi ja loput annosrasioissa pakastimeen kiirepäiviä varten.
Kukin tavallaan!!
Aurinkoista päivää!! =)
 

Yhteistyössä