namskis
Ajattelin tehä ruuaksi italianpataa. Minkälaisilla ohjeilla olette sitä tehneet, oisko kellään mitään tosi herkullista ohjetta
Laitappa joskus päärynää tahi mangoa tulee hyväAlkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 11:32 äeti85 kirjoitti:sama täällä!! joskus olen vähän maustanut lisää ja laittanut pätkä spagettia ja myös ananasta!
Olen tutkinut aika useasti nykyään, kun olen soijalle allerginen ja sitä löytyy melkein kaikista, mutta kun on kiire niin silloin en pahemmin katsele ja mieti että mikä on terveellistä yms.Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 23:27 Merenneito kirjoitti:Oletteko koskaan tutkineet valmisruokien sisältöä paketin takaa?
Aika paljon lisäaineita noissa puolivalmisteissa ja eineksissä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Enpä itse haluaisi syöttää perheelleni moista... Yhtä nopeasti ja helposti tekee tuoreista aineista, ja samalla hintaa saa helposti jopa isomman satsin tehtyä.
valmiista teen minäkin, mutta kotigastronomin pusseista ku on paljon vähemmän ylimääräisiä aineita niissä kaupan vastaavissa.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 11:09 Jaanuska kirjoitti:\Olen tutkinut aika useasti nykyään, kun olen soijalle allerginen ja sitä löytyy melkein kaikista, mutta kun on kiire niin silloin en pahemmin katsele ja mieti että mikä on terveellistä yms.Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 23:27 Merenneito kirjoitti:Oletteko koskaan tutkineet valmisruokien sisältöä paketin takaa?
Aika paljon lisäaineita noissa puolivalmisteissa ja eineksissä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Enpä itse haluaisi syöttää perheelleni moista... Yhtä nopeasti ja helposti tekee tuoreista aineista, ja samalla hintaa saa helposti jopa isomman satsin tehtyä.
Sinä teet itse mite haluat mutta me tehdään niinkuin itse haluamme, jokaisella on oma periaatteensa. Meillä on turha tehdä liikaa, koska sitä ei enää melkeinpä seuraavana päivänä syödä, ja pakkaseen on turha laittaa.