Itävalta siirtää sotilaita rajalle estämään matujen saapumista maahan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juoppouteni ei vaikuta tietämykseeni mitenkään.
Kännistä selviää aina.

Tietämyksen hankkiminen sit on hankalampi juttu.
Jos olet tyhmä ja ahdasmielinen tänään niin olet sitä huomennakin.
Alkoholidementia on monen juopon kohtalo. Enoni sairastui siihen alle kuusikymppisenä ja on nykyään lähes lapsen tasolla. Vaikuttaa vähän siltä, että myös sinulla on sama tauti. Potilas itse ei tiedosta tilaansa.
 
Alkoholidementia on monen juopon kohtalo. Enoni sairastui siihen alle kuusikymppisenä ja on nykyään lähes lapsen tasolla. Vaikuttaa vähän siltä, että myös sinulla on sama tauti. Potilas itse ei tiedosta tilaansa.
Jospa alkoholi joskus toimisikin niin, että voisin unohtaa asiat jotka tahdon unohtaa.
Sitä odotellessa... :whistle:

Mä olen jonkinmoinen väki- tai ainakin virkavallan ammattilainen. Ja minä inhoan voimankäyttöä. jopa milloin pakollista. Voimannäyttö taas on ihan hiekkalaatikkoleikkejä, että mun isillä on isompi kuin sun isillä.

Toivottavasti sinä et koskaan opeta lapsillesi, että poliisi on semmoinen jolla on konepistooli rinnuksilla ja se ampuu kaikkea mikä liikkuu tai pysyy paikallaan.

Toki voit muuttaa vaikka Syyriaan jossa jokaisella itsensä kenraaliksi nimittäneen joukoilla on aseet ja käyttävät niitä sumeilematta. Ah, miten turvallista.
 
vierailija
"– Afrikan pakolaistilanteen taustalla on hallitsematon väestöräjähdys. Kun väkeä on liikaa, yleensä vähemmistö on liikaa, ja se johtaa konflikteihin ja vainoihin. Siksi Afrikassa on niin valtava määrä sisäisiä pakolaisia, jotka ovat pakolaisina Afrikan sisällä, Soininvaara sanoo blogissaan.

Hänen mukaansa elintason nousu laskee syntyvyyttä aikanaan, mutta siihen väliin mahtuu nopean väestönkasvun vaihe, johon Afrikka näyttää juuttuneen. Jotain pitäisi hänen mielestään tehdä, ettei kaikki jatkuisi samalla tavalla ja Afrikasta alkaisi siirtyä väkeä Eurooppaan samassa mittakaavassa kuin aikanaan Euroopasta Amerikkaan.

– Jos kaikki jatkuu näin, tulevaisuudessa Afrikasta Eurooppaan pyrkivien määriä ei lasketa kymmenissä tuhansissa, ei edes miljoonissa vaan kymmenissä miljoonissa.

Soininvaaran mukaan Afrikan parempien aikojen avaimet ovat Aasian globalisaation mahdollistaman kehityksen tapaan kaupan ja vientikysynnän varassa. Työpaikkoja ja tuotantoa pitäisi voimaperäisesti siirtää Afrikkaan.

– Tuontia Afrikasta pitäisi helpottaa, mutta meillehän esimerkiksi oman typerän sokeriviljelyn varjelu on tietysti tärkeämpää kuin Afrikan kehitys.

Myös syntyvyyteen tulisi hänen mukaansa puuttua muun muassa paremmalla perhesuunnittelulla."

Onko päivämies- lehdessä tuosta mitään?
 
"– Afrikan pakolaistilanteen taustalla on hallitsematon väestöräjähdys. Kun väkeä on liikaa, yleensä vähemmistö on liikaa, ja se johtaa konflikteihin ja vainoihin. Siksi Afrikassa on niin valtava määrä sisäisiä pakolaisia, jotka ovat pakolaisina Afrikan sisällä, Soininvaara sanoo blogissaan.

Hänen mukaansa elintason nousu laskee syntyvyyttä aikanaan, mutta siihen väliin mahtuu nopean väestönkasvun vaihe, johon Afrikka näyttää juuttuneen. Jotain pitäisi hänen mielestään tehdä, ettei kaikki jatkuisi samalla tavalla ja Afrikasta alkaisi siirtyä väkeä Eurooppaan samassa mittakaavassa kuin aikanaan Euroopasta Amerikkaan.

– Jos kaikki jatkuu näin, tulevaisuudessa Afrikasta Eurooppaan pyrkivien määriä ei lasketa kymmenissä tuhansissa, ei edes miljoonissa vaan kymmenissä miljoonissa.

Soininvaaran mukaan Afrikan parempien aikojen avaimet ovat Aasian globalisaation mahdollistaman kehityksen tapaan kaupan ja vientikysynnän varassa. Työpaikkoja ja tuotantoa pitäisi voimaperäisesti siirtää Afrikkaan.

– Tuontia Afrikasta pitäisi helpottaa, mutta meillehän esimerkiksi oman typerän sokeriviljelyn varjelu on tietysti tärkeämpää kuin Afrikan kehitys.

Myös syntyvyyteen tulisi hänen mukaansa puuttua muun muassa paremmalla perhesuunnittelulla."

Onko päivämies- lehdessä tuosta mitään?
Oman typerän sokerinviljelyn vajrelu on pahasta?
Voihan helvetti.
Kai kaiken pohjalla on kuitenkin se, että maan pitää olla edes jollakin tasolla omavarainen...
 
vierailija
Italia voi myös kieltäytyä ottamasta vastaan näiden "avustusjärjestöjen" lasteja.

Kieltämättä koko verkosto on äärimmäisen mielenkiintoinen. Se, että kumipaattimatkailijat palautetaan lähimpään rantaan, on ainoastaan järkevää. En oikein ymmärrä, miksi sitä vastustetaan ja pyritään jäädyttämään näiden tilit ym. Se on jännittävää huomata, miten rikolliset pyörittävät tätä maailmaa.
Juu
 

Yhteistyössä