Itä/Pohjois-Vantaalaisia äitejä?

Tuolla aiemmassa Itä-Vantaalaisissa oli jo niin hyvä meno, ettei sinne enää uskaltanut tunkeutua. =) Täällä yksi 27-v Vallinojalla äitiysloman juuri aloittanut 2-vuotiaan pojan äiti ihmettelee, onko lähistöllä muita äitejä yhtä ihmeissään. Ollaan asuttu vasta reilu puoli vuotta täällä, eikä vielä ole löytynyt ulkoiluseuraa tai ihan vaan juttukaveria kahvikupin ääreen päätä purkamaan... Mulla LA 8.6 ja tosiaan tuo 2-vuotias ennestään.

Onko täällä muitakin?
 
Heipparallaa kaikille! Ja hyvää äitienpäivää!

Mukava että näinkin moni lähistön äiti on ilmoittautunut. Itse olen tässä ollut vähän kiireinen, en ihan kaikille ole vielä ehtinyt mitään vastailemaan. Ja tietysti teidän kannattaa kaikkien vastailla toisillennekin, jos satutte asumaan oikeinkin lähellä. B) :flower:
 
:wave: mekin ollaan äippä/lapsi seuraa vailla. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia ja saada puistoilu seuraa ja poitsulle (2v) leikkiseuraa =) Asustamme metsolassa, korson keskustan läheisyydessä. Minulla siis lapset poika 2v ja tyttö 2,5kk

 
sovitaan ihmeessä treffit tänne Korsoon. Missä puistoissa yleensä käytte? Esim. Naalipuisto Metsolassa on kiva. Asukaspuistossa voisi myös nähdä mutta keskiviikkoisin siellä on hirveästi porukkaa, aika menee lasten etsimiseen väkijoukosta...Eli esim. to tai pe kannattaa nähdä siellä.
 
...onko se puisto, johon mennään siitä otavantien ärrän kohdilta mäkeä ylös...siellä omakoti ja paritalojen lomassa oleva puisto? *hih* olikohan ihan hassusti selitetty?
Mä ainakin kannatan näkemistä noissa vähän pienemmissä puistoissa... Asukaspuisto on ihan kiva, mutta meidän poika ainakin juoksee mihinkä sattuu ja äidin seurustelusta muiden äitien kanssa ei taida tulla mitään :|

Me ollaan käyty juuri tuolla naalipuistossa (jos siis on tuo puisto, josta alussa kyselin) ja joskus otavantien ärrän takana olevassa puistossa...se vaan on aika huonossa kunnossa, kun on roskia, rikkinäisiä pulloja välillä...
Myös lumon vieressä olevassa "puistossa" ollaan käyty...

jäänkin innolla odottelemaan tapaamistamme :heart:
 
Olisiko tiistai hyvä päivä treffaamiseen? meille käy oikeastaan mikä päivä vaan ensi viikolla, ulkoillaan kuitenkin joka päivä. Me koitetaan yleensä päästä lähtemään ulos viimeistään kympin pintaan (jos vaan oon saanut tuon tissivauvan syötettyä) Joten me varmaan oltaisiinkin viimeistään kympin jälkeen puistossa...
 
Ihan varmaksi en uskalla vielä meidän tuloa tiistaiksi luvata... huomenna voin ilmoitella, kun muutama lääkäriasia selviää. Vkolla 34 meidän pojulla alkaa kerho eli silloin ma ja ti ei sovi meille. Olikos Nope halukas kans treffaamaan? Ja ketä muita? Itse olisin tulossa vaan tuon meidän poitsun kans, on siis vähän reilu 3v.
 
Heippa,
valitettavasti huomasin vasta tänään, että ihan tuossa viereisessä Naalipuistossa on ollut treffit. Harmi...eli vieläkö mahtuu joukkoon mukaan? Metsolassa asutaan, pojalla ikää 8 kk ja äidillä 30. :)
Päivät tuntuu välillä vähän yksinäisiltä, joten seura ei olisi pahitteeksi.

 
Juu, mukaan vaan! :) Tavattiin tiistaina miukun kans ja sovittiin että nähdään uudestaankin. Päivää ei vielä sovittu, mutta varmaan joka viikko siellä puistossa tulee käytyä. Laitanpas sinulle vielä yksityisviestiä.
 
vaikka sinne naalipuistoon taas ensi viikoksi...meillä ei näillä näkymin ole mitään sovittua menoa ensi viikolle...joten ehdotelkaa vaikka te muut mikä päivä olisi hyvä tapaamiseen???
jos vaikka nyt pääsisi enemmänkin väkeä tapaamiseen ;)
 
Monenkos aikoihin teillä muilla ulkoillaan? Meillä on nyt tuon poitsun "pakko" saada päiväruoka jo 11.00, muuten menee ihan överiksi ja kiukkuaa...syömisestä ei siis tule mitään, jos ruoka venyy:(

elikkä siis me ulkoilemme aamupäivisin 9-11 ja iltapäivisin yleensä 16.30-18.00 aikoihin.
meille tosiaan käy treffaaminen ensi viikolla kaikkina muina päivinä, paitsi perjantaina.
 

Yhteistyössä