Itä-helsingin poliklikasta kokemuksia?Kävin siellä,oli todella pieni asema jossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jelp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jelp

Vieras
vastaanottovirkailijana toimii lähes eläkeläinen.Lääkäri itse oli oikein mukava.Mutta iäkäs.Jäin miettimään mahtaako heidäna antamat palvelut olla "mistään kotoisin"

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
mikä itä-helsingin poliklinikka? :o
itä-helsingissä on vaikka mitä poliklinikoita

Minusta se oli nimeltään Itä-Helsingin poliklinikka tai lääkärikeskus.Siinä Itiksen kauppakeskuksen talossa,vastapäätä puotilan ostaria.4krs.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
No sitten se on Puotinharjun ostaria vastapäätä :D Kaipa se on ihan tavallinen lääkäriasema, en tiiä kun en oo käynynnä.

Jos asut lähellä,käy huviksesi! Ymmärrät kysymykseni sitten.Mutta eikös suomessa kaikki lekurit ole laillisia ja toimivat hyvin-jos olisi jotain ongelmia ollut,tuskin voisivat pitää asemaa pystyssä?

Alkuperäinen kirjoittaja Jelp:
vastaanottovirkailijana toimii lähes eläkeläinen.Lääkäri itse oli oikein mukava.Mutta iäkäs.Jäin miettimään mahtaako heidäna antamat palvelut olla "mistään kotoisin"

Pari kertaa olen käynyt kun ollut kiirettä eikä aikaa jonottaa kaupungin terkkarilla. Asiallinen palvelu, ei mitään moittimista.

Mä luulen, että kävin hakemassa siellä lekurintodistuksen ajokorttia varten. Hyvin oli ylimalkainen "tutkimus". Onko se siinä ravintola Black Birdin vieressä...jossain siinä sen raflan ja halal-lihamestan keskipaikkeilla?

Yhteistyössä