Todella pöyristyttävää, naapurin lapset ovat kesälomansa tätin luona!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
Kyse on perheestä jossa äiti kotona vauvan kanssa ja isommat lapset on 7- ja 10-vuotiaat. Lähtivät tädille suoraan koulun kevätjuhlasta, yhtenä viikonloppuna ovat käyneet jopa yhden yön yöpymässä kotona. Silloin nuorempi lapsista sanoi minun lapselleni että olis kiva kun voisi olla kesän kotona, näkisi kavereita.

Musta on todella kummallista. Mulla olis jo ikäväkin niin kova etten vois koko kesää olla erossa lapsistani, hyvä jos 2 viikkoa..

Naapuri vielä yhtenä päivänä päivitteli miten se 10-vuotias aukoo päätään tädilleen, eikä oikein usko mitään. Totesi vaan ettei taida hänen siskonsa osaa pitää kuria. Teki mieli sanoa että mietippäs jos se kapinoi sitä vastaan, kun joutuu siellä olemaan.

(Tiedän että tämä täti asuu todella korvessa, eikä varmasti kesän aikana ole tietoakaan mistään huvittelu retkistä särkänniemessä tmv. Ihan on naapuri itse sanonut.)

Mun käy sääliks ne lapset.

Justhan kirjoitin että hyvä kun 2 viikoksi raaskin jättää oman 8-vuotiaan. Sen 2 viikkoa on siis mummolassa maalla. Tosin tyttö viihtyis siellä varmasti kauemminkin, että siitä ei ole kiinni.

Mutta naapurilla vaikuttais siltä että lapset ei oikein tykkää tosta järjestelystä.

Voi, noin sitä itsekin yli 30v sitten tuli oltua koko kesä maalla sukulaisissa... Ja varmasti oli vähintään yhtä kivaa uida, leikkiä metsässä jne. kuin jonottaa laitteisiin hikisessä huvipuistossa. Elämykset oli hiukkasen toisen laisia :)

Ketähän isän ja äidin naapuria niiden järjestely huoletti??? :(

itsekin laitan meidän a3 vuotiaan pojan ainakin viikoksi maalle mummolle ja vaarille.
pääsee siellä uimaan ja leikkimään eikä tartte edes kenkiä jalkaan. Kaupungissa saa
pelätä aina lasinsiruja jne.

Lapsilla on varmaan hyvä kesä. Mun mukavimmat kesät oli silloin, kun sain viettää viikkotolkulla aikaa mummolassa mummon ja serkkujen kanssa. Haikueudella muistelen noita mummolakesiä.

kauheeta,mäkin laitoin tyttöni vkoks mummon mukaan maalle..osan ajasta oli siskoni luona ja osan mummolassa..itsekin vietin siskoni kanssa ( veli jäi äidin kans kotiin ) pienenä mummolassa maalla viikkotolkulla..tekee varmasti ihan hyvää nykyajan lapsille =) vaihtelu virkistää myös lapsia :xmas:

Yhteistyössä