Isyystesti isyyden tunnustuksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen

Vieras
Eli isä on tunnustanut isyytensä, ja siellä ei halunnut isyystestiä vaikka moneen kertaan hälle sekä minä että lastenvalvoja sanottiin että kannattaisko ottaa ihan vaan omankin mielenrauhan vuoksi ettei jälkeen päin tule tästä mitään riitoja kun on mustaa valkoisella asiasta.

Edelleenkään ei halunnut isyystestejä, no teimme sitten elarisopimuksen ja isyystunnustettiin. Eipä ole elareita maksanut mulle sen jälkeen yhtään (6kk elarit maksamatta) no ennen ollut syynä vaan että ei ole rahaa, maksaa ens kuussa jne.. nyt kuitenkin sanoi että ei maksa ennen mitään ennen kuin saa isyystestin tehdä (minä kuulemma estänyt häntä tekemästä). No lupasin heti huomenna soittaa lastenvalvojalle ja kysellä miten pitäisi toimia. Mutta onko jollain tästä kokemuksia? Ja asiaa ei yhtään helpota se että hän asuu eri kaupungissa 200km päässä.

Eniten muo ihmetyttää että miks pitää ruveta yht äkkiä tällä tavoin eipäs joopas leikkimään???? Ja koska isyys tunnustettu niin enkö mä pysty kelasta joka tapauksessa tän summan hakemaan ja ne katsoo sitte siellä et perivätkö isältä vai haluavatko isyystestit?

Perit ne elarit isältä ulosoton kautta (se sopimus toimii tositteena) ja jollet sieltä saa niin sitten haet ne kelan kautta.

Isä joutuu ne maksamaan itse jos isä testit haluaa ja hänet isäksi todetaan. Älä sinä mene testejä maksamaan, kun et testiä itse tarvitse.

Mutta te kävitte siis yhdessä tunnustamassa ja siellähän oli valvoja paikalla joka varmaan voi todistaa ettei mies sitä edes vaatinut...? Ja samaa kautta lähet hakemaan niitä elareita sosiaalitoimistolta joka perii ne sitten (jos tästä tehty virallinen sopimus).

Juu, en aijo itse tuota todellakaan maksaa, koska hälle on sitä aijemmin tarjottu mutta ei sitä tahtonut. Onnea vaan herralle, toivottavasti löytyy siihen rahat, kun ei kerran ole rahaa minimi elareita edes maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja lynxi:
Mutta te kävitte siis yhdessä tunnustamassa ja siellähän oli valvoja paikalla joka varmaan voi todistaa ettei mies sitä edes vaatinut...? Ja samaa kautta lähet hakemaan niitä elareita sosiaalitoimistolta joka perii ne sitten (jos tästä tehty virallinen sopimus).

Juu, samaan aikaan tossa isyyden tunnustuksessa oltiin, ja siellä hän ei kuulemma missään nimessä sitä tahtonut kun oli varma isyydestään.
Ja siis sopimus on tehty samalla kertaa ja kummatkin sen allekirjoitimme.

Alkuperäinen kirjoittaja AC:
Sä voit vaatia ulosoton kautta elarit.

Tätä ajoin tuossa vähän takaa just tolla että voinko mä niitä periä vaikka isyystestiä ei tehty mutta isyystunnustettu silti.
Ja siis itseäni ei kiinnosta se että vaatiiko hän nyt tuon testin vai ei, koska vaihtoehtoina on joko kyseinen herra tai sitten pyhähenki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä ketju paljastaa plussan naisten tason=)

Tai plussalaisten naisten exien tason?

Niinpä ja eksien taso kertoo samalla naistenkin tason=)

Eihän tässä ketjussa kukaan muu kuin ap ole kerronut että puhuu omasta kokemuksestaan joten en nyt käsitä miten tämä ketju kertoo yhtikäs kenenkään tasoa.

Meille sanottiin isyydentunnustuksessa useaan kertaan, että nyt isyystesti on ilmainen, mutta jos sen haluaa myöhemmin teettää, on se itse maksettava. Muistaakseki hinta taisi olla jopa 700 euroa.

Hinta on 250-350, jonka isä voi ihan itsekseen teettää. Jos sitten testillä varmistuu, että ei ole isä, voi teettää uuden testin, joka kertoo saman tuloksen. Ja äitihän se siinä sitten on se huijari ja myös maksaa sen virallisemman testin.

Yhteistyössä