kävin päivällä päivittämässä lasten elatusasioita ja tuo sossutäti otti samalla puheeksi tuon tulevan vauvan ja suoraan suositteli,ettei isyyttä kannattaisi alkaa edes selvittämään
no ei siel pitäis olla kovin montaa olla,jos ei joku virus oo sekottanut nää neljä nuorintakin kun saman miehen aikaansaannoksia :saint: tuleva kyl eri miehelle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Nalle nallukka:Jos se meinas, että sun lapsillas on jo yhteensä niin monta isää, ettei niiden tietokantaan mahdu enää uutta? Vai mitä mieltä itse olet?
Sä voit vielä joskus löytää elämääsi "sen oikean" joten turhaan on sittten lapsellasi kaksi isää. Kannatan sossutätiä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:kävin päivällä päivittämässä lasten elatusasioita ja tuo sossutäti otti samalla puheeksi tuon tulevan vauvan ja suoraan suositteli,ettei isyyttä kannattaisi alkaa edes selvittämään
Toivotaan ettei viitti siihen ruveta. Et loppus tuo huutelu kun vauva on todellinen. Joskus niin voi käydä.Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:sama mullakin mielessä kävi :ashamed:
Se taitaa olla ihan pimee tyyppi. Ei sille mitkään lapsilisät kuulu:O Ja eikä tuo vanheimpain rahakaan kun ette yhdessäkään asu ja ole. Toivon todella että saisit rauhan siltä.Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:juup...ja tuolle se raha näkyy aika suurta roolia näyttävän.kun jo kuukausia sitten oli niin onnellinen kun lapsilisät joka toinen kk kuuluu sit sille ja vanhempainrahat sun muut :/ mulle ainakaan tuo raha paljoa vaikuta.nytkin kun noiden muiden sopimuksia päivitettiin,niin sovittiin et ei exän tarvitse näiltä kuukausilta maksaa,kun oon töis ja ex ei kun aika paljon ollut nyt lasten kanssakin :saint:
siis mitä? se kuvittelee saavansa lapsilisät ja vanhempainrahat vaikka sä (näin oletin) olet vauvan kanssa kotona?Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:juup...ja tuolle se raha näkyy aika suurta roolia näyttävän.kun jo kuukausia sitten oli niin onnellinen kun lapsilisät joka toinen kk kuuluu sit sille ja vanhempainrahat sun muut :/ mulle ainakaan tuo raha paljoa vaikuta.nytkin kun noiden muiden sopimuksia päivitettiin,niin sovittiin et ei exän tarvitse näiltä kuukausilta maksaa,kun oon töis ja ex ei kun aika paljon ollut nyt lasten kanssakin :saint:
Sä et missään nimessä suostu ainakaan jos tuon isyyden selvittää siihen yhteishuoltoon ja sanot syyksi pelon että kaappaa lapsen on sekä sulle että lastenvalvojallekkin puhunut ulkomaan reissuista noin pienenä. Luulen et ja toivottavasti siinä ei tule tässä tapauksessa ongelmaa! Onko isä ulkomaalais taustainen?Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:ulkomaille olisi menossa,vauva olisi n.3kk silloin...ja mitä noihin viesteihin tulee,mä tulkinnut ne niin et vaikka se jaksaa toistaa kuinka lapsi on surullinen,jos vaikka mä en ota tulevaa isää synnytykseen jne.oma napa jotenkin niistä paljastuu :snotty: ei ainakaan nää muut lapset oo mieltään pahoittaneet tai olleet mulle vihaisia,kun hekin yksin tuolla laitoksella pusertanut maailmaan
Ou jee, niinhän ne on kerrotko vielä mitkä ne sinun mielestäsi on tässä tapauksessa?Alkuperäinen kirjoittaja äiti:onhan ne nyt oikeudet isälläkin!
Ilman velvollisuuksia ei ole oikeuksia.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:onhan ne nyt oikeudet isälläkin!
No mutta vauvan perusoikeus on saada rintamaitoa (ainakin jos se onnistuu ja äitikin siitä ihan pitää) ja se kestää kyllä tuonne vuoden ikään asti, (puoli vuotta täysimetystä joten lapsi ei voi olla isällään ollenkaan ilman sua) jollain pidempäänkin, joten ei mitään 3kk ikäistä kyllä voi roudata toiseen maahan, todellakaan, eikä noin pienen tarvi joutua vielä matkustamaan.Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:ulkomaille olisi menossa,vauva olisi n.3kk silloin...ja mitä noihin viesteihin tulee,mä tulkinnut ne niin et vaikka se jaksaa toistaa kuinka lapsi on surullinen,jos vaikka mä en ota tulevaa isää synnytykseen jne.oma napa jotenkin niistä paljastuu :snotty: ei ainakaan nää muut lapset oo mieltään pahoittaneet tai olleet mulle vihaisia,kun hekin yksin tuolla laitoksella pusertanut maailmaan