isyyden selvittäminen jos lapsi on syntynyt avioliitossa, mutta on minun omani?

  • Viestiketjun aloittaja huolestunut isä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut isä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei nyt pahalla mutta oletpa sopan itsellesi keittänyt! Miksi ihmeessä te miehet teette lapsia naisille miettimättä minkälainen nainen on... Toivottavasti nyt edes tästä opit.
Nainen väitti minulle, että unohti ottaa yhden pillerin ja raskautui sen vuoksi. En tiennyt että hän palaa miehen kanssa yhteen. Hän oli kyllästynyt silloin mieheensä, mutta ottikin sitten miehen takaisin kun tuli raskaaksi. Hänen isänsä ja mummonsa olisivat kuulemma järkyttyneet liikaa, jos olisi selvinnyt että olen lapsen isä. Tosi olen oppinut jotain naisista tässä asiassa. Toivon kuitenkin yhä, että jossain on olemassa minun elämäni nainen. Sellainen, joka kunnioittaa minua ihmisenä ja joka puhuu totta eikä käytä hyväkseen. Joskus minusta tuntuu kuin olisin ollut pelkkä siitoskone hänelle.
No juuri siltä se kuulostaa :( että olet ollut siitoskone. Kai tiedät että jotkut lapsettomat pariskunnat toimivat juuri näin: "eroavat" ja nainen viettelee jonkun, anteeksi nyt, vähän hölmön jonka siiittiöt pelaa. Kun nainen on raskautunut, hän palaa oman miehensä luo.

Toinen vaihtoehto on että olet tehnyt lapsen naiselle joka "nyt vain kyllästyy miehiin" diipadaapa, eli vastuuttoman typykän kanssa.

 
heippa
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mä oon varmaan kattonu liikaa saippuoita mut tulee jo mieleen et jos ei oma mies saa muksuu aikaseks niin käytetään sit vierasta siittäjää - ei jää mitään papereita mistään muusta luovuttajasta jne

No ei kai muualla ku telkkarissa joku ajattele niin
Vilahtipa sama mielessä mutta eihän tämä ole saippuaa :whistle: :/
No jaa. Toi mun tuttu teki just näin. Oma ukko ei voinu saada lapsia, pari pikkuhairahdusta ilman ehkäisyä ja...
 
tyttöjen äiti
Meidän kylällä yks mimmi teki mustan vauvan aviomiehelleen. Voi miesraukkaa, kun nainen oli vakuuttanut hänelle, ettei ole pettänyt. Yllätys oli synnytyshuoneessa melkoinen. Olisimpa ollut kärpäsenä katossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Meidän kylällä yks mimmi teki mustan vauvan aviomiehelleen. Voi miesraukkaa, kun nainen oli vakuuttanut hänelle, ettei ole pettänyt. Yllätys oli synnytyshuoneessa melkoinen. Olisimpa ollut kärpäsenä katossa.
Tää kyllä melkein jo naurattaa :D :D :D
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kai maailma voi olla niin epäreilu, että biologisella isällä ei olisi mitään oikeuksia lapseensa =/
Eipä vanhemmilla oikeuksia lapseen muutenkaan ole vaan toisin päin.
Lapselle se nyt on varmaan yks ja sama kuka "isä" on, jos kotona on vakituinen ja hyvä ei-biol. isä.

Kannattaa miettiä hiukkasen etukäteen mihin mitäkin upottaa ja millä seurauksilla. Sitä nimittäin saa mitä tilaa.
 
Musta lapsella ja kummallaki
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kai maailma voi olla niin epäreilu, että biologisella isällä ei olisi mitään oikeuksia lapseensa =/
Eipä vanhemmilla oikeuksia lapseen muutenkaan ole vaan toisin päin.
Lapselle se nyt on varmaan yks ja sama kuka "isä" on, jos kotona on vakituinen ja hyvä ei-biol. isä.

Kannattaa miettiä hiukkasen etukäteen mihin mitäkin upottaa ja millä seurauksilla. Sitä nimittäin saa mitä tilaa.
isällä on oikeus tietää kuka isä on. piste
 

Yhteistyössä