Määräyshän (vai lakiko peräti?) on että 3-vuotiaaksi asti selkä menosuuntaan olevassa istuimessa ja sit vasta nassu menosuuntaan. Kun oon tässä tuskaillut uuden istuimen ostamisen kanssa (keväällä saisi virallisesti naama menosuuntaan istua), niin lähes poikkeuksetta kaikki on ihmetelleet, et istutaanko meillä YHÄ selkä menosuuntaan. Ja perustelevat ihmetystään sillä, et kuulema Suomi ainoa maa, jossa tällanen 3-vuotiaaksi selkä menosuuntaan-määräys. Monen lapsi on alle 2-vuotiaanakin jo siirtynyt tällaseen isompien istuimeen ja "ihan hyvin on mennyt". (uskon sen kyllä )
Niin ei siinä mitään, vanhempien oma asiahan se on mutta mä olen vaan kummissani, et miksi tällanen määräys sit on, jos sillä ei sit mitään merkitystä ole..? Meillä poika onneksi viihtyy vielä ihan hyvin tossa nurinperin-istuimessaan eikä sikäli mikään kiire uudella tuolilla ole...
Ollaankohan me vaan jotenkin poikkeuksellisen auktoriteettiuskoisia
Niin ei siinä mitään, vanhempien oma asiahan se on mutta mä olen vaan kummissani, et miksi tällanen määräys sit on, jos sillä ei sit mitään merkitystä ole..? Meillä poika onneksi viihtyy vielä ihan hyvin tossa nurinperin-istuimessaan eikä sikäli mikään kiire uudella tuolilla ole...
Ollaankohan me vaan jotenkin poikkeuksellisen auktoriteettiuskoisia