Istutteko autossa takapenkillä vauvan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoisen kanssa istuin, kun mahduin sinne paremmin kun etupenkille. Etupenkki meni turvakaukalon takia niin eteen, että siinä ei pitkään huvittanut matkustaa. Nyt on isompi auto ja taapero ja vauva ovat aina olleet kaksistaan takana. Jos tutti on tippunut, niin sitten on. Vauvalla on harso, jota sitten työntää suuhunsa tutin asemasta.

Johan on ketju. Jos aiheena olisi vauvan nukkuminen omassa huoneessa/sängyssä, niin kyllä täällä paasattaisiin kuinka vauva tarvitsee äidin läheisyyttä jne jne.. Mutta kun ollaan autossa, niin jo vain se vauvakin kaipaa omaa rauhaa.

Meillä muuten vauvat ovat nukkuneet kotona omassa huoneessa. Ovat sitten hyvin sietäneet tuota äidin hösellystä vieressä noilla automatkoilla.

Mä oon monesti pidemmillä matkoilla välillä mennyt taakse vauvan viereen, jotta ei ole tarvinnut pysähtyä imettämään vaan näin matka on taittunut juotuisammin. Nyt vain meidän vauva on yksittäisellä penkillä, eikä näinollen voi vieressä istua, joten kaikki mitä vauvalle voi tehdä matkan aikana onnistuu myös isoveljiltä =) ja mä saan rauhassa istuskella pelkääjänpaikalla, jollen aja.

Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:
Johan on ketju. Jos aiheena olisi vauvan nukkuminen omassa huoneessa/sängyssä, niin kyllä täällä paasattaisiin kuinka vauva tarvitsee äidin läheisyyttä jne jne.. Mutta kun ollaan autossa, niin jo vain se vauvakin kaipaa omaa rauhaa.

Meillä muuten vauvat ovat nukkuneet kotona omassa huoneessa. Ovat sitten hyvin sietäneet tuota äidin hösellystä vieressä noilla automatkoilla.

Mä taas olen sitämieltä, ettei vauvat tarvitse "sirkustemppuja" öisin eikä autossa, vaan heidän kanssa seurustellaan kun ollaan valveilla ja ei matkustella. Syöminen siis on ainut, jota annan heille molemmissa, muuten nukutaan ja istutaan itseksemme. Mulla kyllä riittää aikaa, kun näpyttelen tietokonetta tai teen kotihommia... tai sitten vain leikimme keskenämme. Nukkumisen ja ajelun sen sijaan rauhoitan.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vauva istu omassa kaukalossaan vöissä ja mä omissa vöissäni vieressä, tissi venyi siitä vauvan suuhun joten miksei?

Pahus kun en tuota tajunnut kesällä kokeilla.. :whistle:
nimim. Moottoritien sivuun pysäköineet imetyksen ajaksi.

Toi oli pelastus, muuten oltaisi kökitty 5 min välein tien poskessa ja paluu matka olis venynyt varmaan päivien mittaiseksi.

Kai tuo sitten onnistuu, jos on isot riipputissit?

Vauva istu omassa kaukalossaan vöissä ja mä omissa vöissäni vieressä, tissi venyi siitä vauvan suuhun joten miksei?

Pahus kun en tuota tajunnut kesällä kokeilla.. :whistle:
nimim. Moottoritien sivuun pysäköineet imetyksen ajaksi.

Toi oli pelastus, muuten oltaisi kökitty 5 min välein tien poskessa ja paluu matka olis venynyt varmaan päivien mittaiseksi.

Kai tuo sitten onnistuu, jos on isot riipputissit?

T: Myöskin autossa imettänyt B-kuppilainen
Vähän menee selkä jumiin, mutta pysyypä vauva hiljaa :D

Yhteistyössä