Istukkatutkimus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksityisellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksityisellä

Vieras
Hei,
Meille on suositeltu istukkatutkimusta mieheni suvussa olevan erään sairausgeenin poissulkemiseksi.Nyt kysyisinkin istukkatutkimuksen tekemisestä yksitysellä lääkäriasemalla pk-seudulla.Lääkärin pitäisi tietenkin olla spesialisti,jos se hitusenkaan auttaa keskenmenoriskiä,joka nykyisellään on 0,5-1%.tuo riski kuitenkin arveluttaa..mutta toisaalta meillä riski saada vakavasti sairas lapsi olisi 5% luokkaa.Syntyessään tämä lapsi ei ehkä eläisi kuin muutamia päiviä.Mitä te suosittelisitte tilanteessamme ja osaisiko joku sositella lääkäriä,joka näitä tutkimuksia tekee vakaalla ammattitaidolla?
 
Itse kävin istukkatutkimuksessa Pirkko Ämmälällä, Helsingin lääkäriasemalla. On yksi Suomen pisimpään istukka- ja lapsivesitutkimuksia tehneitä lääkäreitä Suomessa. Voin suositella!

// Ninni
 

Yhteistyössä