Iss työpaikkana

  • Viestiketjun aloittaja vierailija vaan
  • Ensimmäinen viesti
vierailija vaan
Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on issillä työskentelystä.
Itse olen ollut nyt vuoden.
Uusia työvaatteita en ole saanut, sain jonkun vanhoja vaan.. Ei työkengiä, ei mitään.. En ole saanut kunnolla perehdytystä vaikka luvattiin.
Itse pitäisi tehdä nekin hommat mitkä jonkun muun pitäisi tulla tekemään kun ei muutenkaan tunnit riitä siihen normaaliin työhön..
Hirvee kiire koko ajan ja kaikkia töitä ei edes tehdä siinä ajassa mitä pitäisi.
Ensimmäinen sairasloma päivä on palkaton, palkka huono ja tuntuu että vähemmän rahaa tulee mitä tekee tunteja töissä.
Sairastaa ei saisi tai saa kuulla siitä jos on liikaa sairaslomalla.
Miten muiden kokemukset?
 
vierailija
On ihan normaalia, että kengät pitää hommata itse. (Kun ei ole turvakengät) Myös työvaatteet kiertää. Kysypä kaypungin/kunnan tilapalvelulta töitä. Parempi palkka ja edut. Työvaatteet on edelleen käytetyt, mutta kengäthän sulla jo onkin
 
vierailija
15v ollut,ja edelleen jatkan samaa rataa.
Missä paikkakunnalta olet? Kertomasi poikkeaa todella paljon todelliuudesta :)
Kuulostaa siltä kuin et olisi ISS : llä
Perehdytyksen saa jokaisessa kohteessa,ilman sitä ei voi tehdä ISS :llä töitä.
Työvaattet työntekijä saa uudet kun tulee firmaan töihin.. Mitään vanhoja ei kierrätetä hygienia syistäkin. Kesätyöntekijätkin saivat uudet. Kummastuttaa sanomasi että olet saanut toisen vanhat.Ei kuulosta uskottavalta.Turvakengät saa vain jos työkohde edellyttää sitä.
Mutta jos olet esim toimistosiivouksessa,niin siloin ei kuulu kengät.
3 ensimmäistä päivää esimiehen luvalla poissaolo palkallinen.
Sairasloman jatkuessa lääkärintodistus.
Jos työtunti ei riitä silloin esimiehen puheille,niin varmasti katsotaan sinulle sopiva tuntimäärä uudestaan.
Myös sekin voi olla syynä miksi työtunit ei riitä on se et hidas tekemään töitä. Kaikki ei sovellu tähän työhön eli hyvin mahdollista ettet ole sopiva ISS:lle.
Mitä tutipalkkaan tulee jos ISS:llä tienaa paikkakunnasta riippuen 11,40-13,50e välillä on todella hyvin.Helsingissä parempi tuntipalkka kuin muualla suomessa.
Iltalisät päälle jos kuuluu. Paljon työpaikkoja jossa tuntipalkka on paljon huonompi.
Palkkaa maksetaan aina sen tuntimäärä mukaan mitä tehty,mobilog jos olemassa se tallentaa tuntimäärät.
Jos ei ole mobilog käytössä niin palkka tulee sen mukaan mitä palvelusopimiksessa on tuntimäärä.
Pyykinpesupulveriin ja kesälahjan saa työntekijä joka vuosi !
Että ei tää huono firma ole ole minkään suhteen.
Onnea valitsemallesi tielle
 
vierailija
Ei enää ikinä ISS:lle töihin. Epäonnistunut ja epäpätevä esimies saapasteli tallomaan koko alueen ja niin siitä sitten porukka alkoi irtisanoutumaan toinen toisensa jälkeen.
Ei työkenkiä, mitkä työnantaja koeajan jälkeen lupaa työntekijöille. Kytätään, puututaan asioihin mistä ei itse olla otettu ensin selvää. Aivan naurettavaa toimintaa!
Kivoja työkavereita on ikävä.
 
vierailija
ei ainakaa täällä issillä onnistu,työnjohtaja ei hoida velvoollisuuksiaan, pesee kädet joka hommasta. työvaatteet on jo 5 kertaa käytettyjä ryysyjä ja jos kysyy uusia t paitoja nii tulee vastaus miksi niitä pitää olla niin monta. eli yhellä virman t paidalla pitäisi viikko olla. Kuuleman mukaa työhousujaki myydään parettain siksi ei saanut uusia housuja ku niin monet parit oli jo annettu.
 

Yhteistyössä