Isotissisen ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs joka shoppaili tänään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Imetyksen alussa kokoni oli 65I ja nyt kun lapsi on puolitoista vuotta niin kokoni on 65F.

Jos nyt törkeyksistä puhutaan niin eiköhän mene ihan tasan kun ap käytti pienemmistä kooista nimitystä lasten koot ja joku muu sitten taas käytti nimitystä isot tytöt. Itse hieman alipainoisena, 34-kokoisia vaatteita käyttävänä ja 162 cm pitkänä en käyttäisi itsestäni nimitystä iso tyttö, rinnoistani huolimatta.

Figleavesilta itse tilaan. Ekoilla kerroilla paritkymmenet testiin ja sitten kun löytyi omat merkit ja niiden mitoitus niin ei ole tarvinnut takaisin lähetellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Ja sit seuraava ongelma mulla on joka johtuu isoista tisseistä on se et mitkään paidat joissa on napit edessä ei mahdu kiinni. Tai mahtuu, mut pitää ostaa joku hehtaarikoko joka on sit mielettömän iso muualta. |O

Älä muuta viserrä. Minulla on aina ollut intamusta, vaikka muuten olen pieni. On sitten hienoo kun päällä on joku iha normaali toppi, mulle tullaan sanomaan: "Mitäs sä niitä tissejäs esittelet?" Vieressä kaveri, jolla ei rintoja ollenkaan, samalla paidalla. Tulee vähä semmonen olo: "Jaha, en saa sitten tätäkään paitaa käyttää, etten itseäni esittelisi." Täytyykö mun stna käyttää poolopaitoja keskellä kesääki?

Yhteistyössä