isot odottajat, pikaisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
pikakysymys, onko teillä kuuluneet sydänäänet rv11? mulla olisi ensi viikolla rv11 ja nyt on taas pari päivää tuhruttanut verta. aattelin että soittaisinko neuvolaan ja pyytäisin päästä kuuntelemaan sydänäänet, joita ei ole vielä kuunneltu?

Vaikka tuota ylipainoa ja vatsaa on reilusti, minulla siis kuului sintin sydänäänet viikoilla 10+1. Tuosta juuri vararenkaan alta saatiin äänet kuuluviin, vaikka niitä kyllä jouduttiin etsimäänkin. Neuvolan täti kyllä sanoi, että hän ei yritä kuunnella jos mie sitten hermostun kun ei kuulu. Lupasin etten hermostu, mutta kai sitä olis kuitnekin ahdistus iskenyt ... Mulla selvisi ultrassa, että istukka on takaseinässä, joten ilmeissti tuolloin sydänäänet kuuluu helpommin. :)

Mulla kuului rv 9+2 viikolla oikein hyvin. Todella alhaalta ne löytyivät, mutta vahvana kuului :heart: -syke jo silloin. Mulla tosin istukka on takaseinämässä ja kohtu eteenpäin kallellaan. Itse saatiin silloin neuvolassa päättää, että kuunnellanko vai ei, oltiin tosin oltu jo 7+2 alkuraskauden ultrassa yksityisellä, että tiedettiin jonkun siellä olevan =)

Afu ja mini 23+0

mäkin kävin yksityisellä rv8 ja kaikki oli hyvin, mutta nyt huolestuttaa :/

no, jos huomisaamuun maltan odottaa. saa nähdä saanko sitten JOS eivät kuuluu, lähetteen ultraan. aikaa np-ultraan en saanut :kieh: :headwall:

Olin ihan jo unohtanut, että mullakin tuli ainakin kolmeen otteesseen tuhrua alkuraskauden aikana (rv 4-11). Sen verran että pyyhkiessä tuli paperiin, en kuitenkaan tarvinnut esim. sidettä. Huoli oli ainakin silloin suuri, mutta kaikki on mennyt hyvin toistaiseksi, ja nyt pikkuinen potkii jo masussa =) .

Afu ja min 23+0

Yhteistyössä