Apua !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Verta ! Paniikki !!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Verta ! Paniikki !!!

Vieras
Mitenkäs teillä muilla raskautuneilla, onko tullut vuotoja raskauden alussa niihin aikoihin kun olisi muutenkin normaalisti kuukautiset ?

Mulla nyt 8+1 menossa ja äsken kun kävin vessassa niin ihankuin olisi nuppineulan pään verran jäänyt verta paperiin. Apua , en uskalla enää tänään mennä vassaan.

Mulla tammikuulta jo yksi keskenmeno takana ja en kestä jos taas käy niin.

Milloin teillä on sydänäänet kuuluneet ? Joko viikolla 9 kuuluu ? Montako ultrausta teille joilla on ollut keskenmenoja on tehty ennen kaavintaa tai lääkkeellistä tyhjennystä?

Mene ihmeessä yksityiselle ultraan. Onhan nuo vuodot tavallisia. Jos vähäistä ja ei kipuja, tuskin syytä huoleen. Minulla oli aiemmin tuulimunaraskaus. Alkoi vuotamaan viikolla 9 ja kipujakin oli. Kävin päivystyksessä ja loppu onkin jo historiaa.

Sydänäänet kuuluivat rv9+4 eli hyvässä lykyssä voisi sinullakin kuulua jo! Eiköhän neuvolaan pääse sydänääniä kuuntelemaan, jos hätä iskee..
Tsemppistä:)

Ei mulla enää tuukkaan verta. Saatto olla jotain sellaista että limakalvot on niin kuivat ja tuli pyyhkäistyä turhan kovasti. Uskalsin eilen käydä vessassa tarkistamassa. Nyt lopetan moisen tarkkailun että tavallaan kaivamalla kaivan verta...nenästäni...

Itel tuli just vain paperiin pikkusen verta alussa juuri menkkojen aikaan siis jos menkat ois tullu...kroppa totuttelee uuteen tilanteeseen tolla tavalla onhan raskaus niin suuri muutos kropassa et huh.Jos verta tulee ruokalusikallinen siteesee niin sit pitää mennä neuvolaan tai päivystykseen sano mulle neuvolasta täti ja luotin siihen ja kaikki onkin mennyt hyvin ja loppumetreillä tässä mennään:)Zemppiä vaan sinnepäin!!!