Isorintaiset huomio!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tissikysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tissikysymys

Vieras
Mitä teidän tisseille on käynyt raskauden (ja imetyksen) myötä? Joo osa kysymyksistä voi kuulostaa vähän tyhmälle mutta itse olen raskaana ja mietin tätä kun mulla kuppikoko joku DD... ja paisuu vaan paisumistaan. Saa kohta vaihtaa kokoa.

1. Minkäkokoiset rinnat ennen raskautta?
2. Minkäkokoiset raskauden lopussa/jälkeen?
3. Minkäkokoiset imetyksen jälkeen (jos imetit, entä miten muuttui jos et imettänyt)?
4. Muuttuiko hirveesti muuten? Rupesi riiippumaan tms...
5. Ja montako lasta, kauanko imetit jne?

C-kuppi

DD

3. Minkäkokoiset imetyksen jälkeen (jos imetit, entä miten muuttui jos et imettänyt)?
DD tai E

Imetysliivit oli kokoa E, käytin sellaisia pehmeitä liivejä kun kaikki tuntui ahdistavan. Sain rintatulehduksenkin alkuunsa liian kireistä liiveistä. Imetyksen jälkeen rinnat on kyllä alkaneet riippumaan, rinnan yläpäästä on ihra ilmeisesti siirtynyt alapäähän, jos voittaisin lotossa kävisin kiristämässä vähän nahkaa tisseistä.

Kaksi lasta on imetetty. Ekaa 1v10kk imetin ja toista 1v3kk. Lapsilla 2,5v ikäeroa.

1. Minkäkokoiset rinnat ennen raskautta? E
2. Minkäkokoiset raskauden lopussa/jälkeen? F
3. Minkäkokoiset imetyksen jälkeen? E
4. Muuttuiko hirveesti muuten? Rupesi riiippumaan tms... Ei kun oli riippuvat paljon ennen raskautta.
5. Ja montako lasta, kauanko imetit jne? 1 lapsi ja n.3kk.

Kuppikoko oli 70DD, kun aloin ekaa odottaa 23 vuotta sitten. Lapsia on viisi, imetin 8 vuotta. Kuppikoko kasvoi F:ään ekaa odottaessa ja imettäessä ja siihen se jäi. Nyt kuppikoko on 70F, eikä muuten riipu, vaikkei sitä kukaan uskokaan. Mä käytän liivejä öisinkin ja luulen sen auttavan riippumisongelmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Kuppikoko oli 70DD, kun aloin ekaa odottaa 23 vuotta sitten. Lapsia on viisi, imetin 8 vuotta. Kuppikoko kasvoi F:ään ekaa odottaessa ja imettäessä ja siihen se jäi. Nyt kuppikoko on 70F, eikä muuten riipu, vaikkei sitä kukaan uskokaan. Mä käytän liivejä öisinkin ja luulen sen auttavan riippumisongelmaan.

oho... apua mä en osaa nukkua öisin liiveillä :D voiko siitä olla jotain haittaa jos nukkuu liivit päällä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja öh:

oho... apua mä en osaa nukkua öisin liiveillä :D voiko siitä olla jotain haittaa jos nukkuu liivit päällä?

En mä tiedä, onko haittaa. Ei mulle ainakaan ole ollut, ja hyvin osaan nukkua liivit päällä. Mulle jäi tuo liivit päällä nukkuminen imetysajoilta, kun maitoa tursusi niin paljon, että oli pakko pitää liivinsuojuksia, ja huomasin liivien sitten pitävän myös rinnat ryhdikkäinä.

Alkuperäinen kirjoittaja tissikysymys:
Mitä teidän tisseille on käynyt raskauden (ja imetyksen) myötä? Joo osa kysymyksistä voi kuulostaa vähän tyhmälle mutta itse olen raskaana ja mietin tätä kun mulla kuppikoko joku DD... ja paisuu vaan paisumistaan. Saa kohta vaihtaa kokoa.

1. Minkäkokoiset rinnat ennen raskautta? DD
2. Minkäkokoiset raskauden lopussa/jälkeen? F
3. Minkäkokoiset imetyksen jälkeen (jos imetit, entä miten muuttui jos et imettänyt)? EN IMETTÄNYT OLLENKAAN. HETKEN TIPUTTELI MAITOA, MUTTA LOPPUI NOPEAAN JA RINNAT PIENENI E-KOKOON.
4. Muuttuiko hirveesti muuten? Rupesi riiippumaan tms... EN HUOMAA PALJON EROA ENNEN RASKAUTTA -AIKAAN.
YKSI LAPSI, EN IMETTÄNYT.

-H75
- Kasvoko ne sitten 2 kokoa elikkä J 75
-Imetyksen jälkeen I 75
-No, eipä ne sen enempää roikkunut ku ennenkään.
-2 lasta ja molempia imetin 3kk (rintatulehdus molemmissa ja siine loppu)

Käytin liivejä jotka oli kokoa 80D, jälkikäteen olen tullut siihen tulokseen että olivat väärän kokoiset.Liian suuri ympärysmitta.

Ensimmäisen raskauden lopussa en osaa sanoa kun kasvoivat normi liiveistä ulos ennen puoliväliä ja käytin loppu raskauden ajan sellasia urheilutoppi-mallisia liivejä jotka antoi periksi kun tissit kasvoi

Ekan imetyksen jälkeen päälle meni 70G-75F koon liivt (nää oli napakat ja hyvät päällä ). Nyt toisen imetysen loppupuolella käytän koon 75G koon tissiliivejä.

Mun rintani olivat jo riippu malliset ennen raskauksia, mutta toki nää on nyt enemän riippuisat kun täytettä on vähemän ja mulla on kummankin kahden synnytyksenjälkeenmaito noussut rintoihin niin että valehtelematta tissit on olleet kun kaksi vesimelonia, siis ihan julmetun isot ja pinkeet ja kamalat. Niin ja venymisarpia on tisseissä.

Kaksi lasta, ekaa imetin reilun vuoden, tokaa imetän edelleen ja hän on nyt 1v 2kk

Ennen raskautta D75
Pikkuhiljaa raskauksien ja imetysen jälkeen e/f 80
Kllä, rupesivat riippumaan ja paljon.
Kolme lasta joita imetin yhteensä 21kuukautta (tulikohan oikein)
Nykyistä kokoa en vielä tiedä. Mulle tehtiin pienenysleikkaus keskiviikkona.

1. Minkäkokoiset rinnat ennen raskautta? D-kuppi
2. Minkäkokoiset raskauden lopussa/jälkeen? D-kuppi
3. Minkäkokoiset imetyksen jälkeen (jos imetit, entä miten muuttui jos et imettänyt)? D-kuppi
4. Muuttuiko hirveesti muuten? Rupesi riiippumaan tms... Ei
5. Ja montako lasta, kauanko imetit jne? 4 lasta ja imetykset kestäneet 4kk, 11kk, 2v ja 1v 10kk

Eli ei ne rinnat kaikilla muutu, vaikka imettäis pitkäänkin.

1. Minkäkokoiset rinnat ennen raskautta? 85H/85I
2. Minkäkokoiset raskauden lopussa/jälkeen? 85I
3. Minkäkokoiset imetyksen jälkeen (jos imetit, entä miten muuttui jos et imettänyt)? 85J/85K
4. Muuttuiko hirveesti muuten? Rupesi riiippumaan tms... No ne nyt riippui jo ennen raskautta :P Imetysaikana olivat kiinteämmät tietty.
5. Ja montako lasta, kauanko imetit jne? Kaksi lasta, toista imetän parhaillaan ja toivon, ettei vaan kasva rinnat enää kun imetyksen lopetan tai sit ei kyllä saa liivejä enää mistään.

1. C
2. Esikon jälkeen C, kakkosen jälkeen D
3. D
4. Ei mun nähdäkseni
5. 3 lasta, en juurikaan imettänyt

Ennen oli B-kuppi, viiden jälkeen C ja en tykkää näistä, haluisin pienemmät. Ihan ovat hyvät, ehkä vähän roikkuu mutta ei kärpäslätkät. Paino ehkä viisi kiloa noussut ennen lapsia painosta ja ikää paljon.

1. Minkäkokoiset rinnat ennen raskautta? C
2. Minkäkokoiset raskauden lopussa/jälkeen? DD
3. Minkäkokoiset imetyksen jälkeen (jos imetit, entä miten muuttui jos et imettänyt)? D
4. Muuttuiko hirveesti muuten? Rupesi riiippumaan tms... Esikoista en edes imettänyt, mutta silti alkoi riippumaan. Johtui siitä, että rinnat kasvoivat raskausaikana kovasti ja maito nousi.
2 lasta, ekaa en imettänyt, toista imetin vajaan vuoden

1. 70E
2. 75F
3. 70F
4. Onhan noissa enemmän "tyjää" ja roikkuu hiukan enemmän kun ennen
5. 1 lapsi, imetin 1v 3kk

Yhteistyössä