ISOmpaa pesuetta haaveilevat 33

  • Viestiketjun aloittaja Ohdis
  • Ensimmäinen viesti
Ohdis
Mä voisin tulla Haidin kaveriksi, ei mua täälläkään tarvita.

Niitä vauvan vaatteita on meilläkin jemmattu. Kuten kerroinkin aiemmassa viestissä, niitä kaivelin eilen esiin. En ole säilönyt niitä tätä vauvaa varten, vaan ihan lasten itsensä vuoksi. Mun äitee säilytti joitain mun vauvavaatteita mulle joten tulee säilytettyä niitä sitten itsekin jälkipolville. Ikävää vaan että hiirulainen omine vauvoineen päätyi tekemään isosta osasta lämpöisen pesäkolon.
 
Joo Xo)
Tuli lenkiltä just - ehdinpäs ennen kaatosadetta kotiin !
Ja tunnustaa että makuuhuoneen sängyn alla on laatikko,
jossa kannessa lukee " Artun vaatetta" - eli säilytetty Pinkkiksen tulevalle pikkuvelille,
jota sitten olio ei suostukaan edes harkitsemaan :eek:(
Arttu kuului suunnitelmiin vielä pitkään Pinkkiksen synnyttyä...mutta jokin muutti
ton mielen.
En silti raaski nuita heittää poiskaan.

Ja Haidilaan tätipahoittelut. Kökkö !
 
Haidi kirjautumati
Komee on Ohdiksen pötsi:)
Tuhat asiaa olis taas tänään tehtävänä ja töihinkin pitäs kammeta illaksi, mut vähiin menee ennen kun loppuu...enää 4 vuoroa lomaan:)
 
Haidi kirjautumati
Toivottelee sunnuntaihuomenet ja valmistautuu viimeiseen iltavuoroon. Huomenna pätkäaamu ja sieltä suoraan sinne koulun valintahaastatteluun. Fiilikset on vähän ristiriitaiset haluan sinne kouluun, mutta ei mua yhtään haittais vaikka en pääsisi. Olen taas tehnyt tätä "elämäninventaariota" tässä viimeviikkoina ja en oikeesti tiedä mitä haluan. Kaikki mättää ja vastoinkäymisiä on ollut ihan riittävästi joka asiassa, mitä eteen tulee. En tiedä oikeesti jaksaisinko etes käydä koulua kunnolla???
No meen kuitenkin huomenna sinne ja katon kuin käy...jos mut valitaan on mun pakko aloittaa se koulu, ellei mulla ole osoittaa yli 3kk kestävää työsopimusta.
Taantuma alkaa purra hoitoalaankin, kyselin sijaisuuksia ohimennen sairaanhoitopiiriltä niin vastaus oli, että uusia sijaisia ei palkata. Vanhoilla sijaisilla ja tuplavuoroilla pyöritetään jos tarve vaatii.
Palailen juttuun tuon haastattelun jälkeen josko vaikka jokin asia selkiytyisi siihen mennessä:)
 
Ohdis
Täällä sitä taas ollaan..lojumassa työpöydän äärellä, vaikka tietäisin ainakin sataviiskytbiljoonaa muuta tapaa viettää päiväni paremmin =/

Haidilla melkoista pohdintaa, toivottavasti sait jotain selkiytettyä itsellesi ennenkuin menet haastatteluun :}

Lyhyt raportointi, mutta kun ei niin mitään päivitettävää..jotenkin aivan über-mälsää.

Ohdis & Voitto 14+3 (mummeli sanoi viikonloppuna, että Voitto on tyttö..koska oon kuulema jo niin raihnainen ;D )
 
Joo Xo)
Ohdis : sano siis ykskin noista sadastaviidestäkytbiljoonasta paremmasta
tavasta viettää päivä, ku täällä notkuminen ??
.......Nnnnnnoh ?

Ja niin.
M`oon samaa mieltäpuolta mummelin kans.
Vain tuo tyttö vei multakin voimat. Iho kukki , rasvaa ois voinu purkittaa nenänpielistä päivässä isommankin törsän ja tukka oli ku peikonnuolema
joka päivä. Ja mikä tylsintä; se vei himot - ukko luuli, että en enää ikinä sen kans....
( jaaaa..... oisko TÄÄ se syy, miksei se halua mun raskautuvan enää ???? Hmmmm )
Eli mun veikkuut osuu tytsyyn kans.
Voitto voi vaihtua Hilmaksi.....

Haidille zemitykset tosiaan tähän päivään.

Ja mitäs muille ny kuuluuuuuuuuuu ????




 
Ohdis
Mut ei mulla kyllä ole tollasta ongelmaa, ettäkö himot ois kadonneet ;D

Ja siis, tietty mä tarkotin että sataviiskytbiljoonaa parempaa tapaa viettää päivä kun TÖISSÄ! Tämä palsta on varmasti yksi niistä, toinen ois nukkuminen, kolmas ois kahvittelu kaverin kanssa, neljäs kodin remppaaminen, viides shoppailu, kuudes...joko riittää? :}
 
Joo Xo)
Aijjaaaaaaaaaaaaaaaaa .... no sitte.
Juu, riittää, kiitos ;o)

Tiäkkös, mullakin ne himot katos vasta n. viikolla 20 tai jtkn...
oottelepa siihen asti.
Äh, Toivottavasti ei ny kuiteskaan semmosta oiretta sulle suoda.
Maistuuko kahvi vielä ? ( nii vai juotko kahvia ollenkaan ? )

Mä vaan notkun täs koneella, koko päivä hukkuu taas näin.
Mut eipä mulla ny ollu muutakaan tähdellisempää.
Kirjuuttelin asiakaspalautetta hoploppiin ja sellasta.... menee se päivä näinkii.
 
Ohdis
^ Mää mitään kahvia juo...tai no joskus, mutta nytten en oo juonut kun mun maha turpoaa aina ja se tekee tosi kipeetä näin pallomahana muutenkin =/

Tyttöihin viittaavia oireita mulla ois mm: appelsiinimehun juonti, finnit, hiustenlähtö, oksentelu (joka onneksi loppunut..*kopkop*).
Poikaan viittaavaa: tissit ei oo kasvanu, me nukutaan pää pohjoiseen ja himoitsen suolaisia juttuja, vatsa on aika alhaalla.

Ota noista nyt sit selkoa ;}
 
Tehotyttö.
Morjesta morjes!
Eipä tässä pitkiä aikoja ehdi venyä.. Tänään en ehtinyt töissä vilasta missään välissä sähköposteja, niin piti nyt avata. Olihan oikein MAANANTAI-päivä töissä. Luokka on sellaista päiväkerrallaantyyppiä, joten ei mitään isoja tavoitteita. Kunhan kukaan ei saisi turpiin ja tehtäis edes jotain järkevää. Siinä tavoitetta riittämiin :) On päiviä jolloin aikuisten oikeasti miettii ammatinvalinnan onnistumista. Varsinkin silloin, kun ensin töissä oikein kunnon härdellit ja sitten vielä sopivan hankala päivä kotona, niin katumus on valmis ;-)

Eipä tässä ihmeempiä. Ohdikselle oikein ihanaa odotuksen jatkoa :) Oli se sitten tyttö- tai poikaolo.
Muille terkkusia!

Tehis
 
Joo Xo)
Aina, kun luulee pääsevänsä pahimman yli, se iskee....

Eilen sain pidellä sylissä naapurin poitsua,
3 viikkosta pötkelöä - ja ihanasti hän napisi hiukan,
sitten nukahti sylkkiin... Olivat lenkille lähdössä ja arvaatteko,
meinasinko laittaa vaunuihin ollenkaan poikaa ??

( Hö! Eikö ne ois voineet lenkin tehä ilman ipanaakin...?=)
Juu, eli tässä taas kärväilen .Prskl ##"¤%!

Jaa Tehiksellä pukkaa kiirusta ja paineitakin hiukan ?
Toi tavoite kuulostaa ihan hyvältä ;o) !

Mulla tänään toisen pojan HOJKS, eli saas nähdä, mitä siellä kuullaan taas .... huoOooH.
 
safiiri,
Kiireen vilkkaa kopsua ex-kermeistä:

"Täällä kaikki hyvin. Mitä ny Jänskis meinaa tehhä niinku muutki että nukkuu päivät ja kukkuu yöt. Toissa yönä kökötin olkkarin nojatuolissa klo 2330-0430. Jänskis heräs aina ku yritin viedä hänet omaan sänkyynsä uinumaan. Eikä myöskään suostunu syömään/nukkumaan sängyssä mun vieressä. Viime yö meni paremmin. Kökötin olkkarissa vain klo 0130-0330 ja sain Jänskiksen sitte asettumaan meiän sänkyyn mun viereen nukkumaan. Hän suostui syömäänki siinä vieressäni. Jännityksellä ootamme, mitä tapahtuu ens yönä...

Sektiohaava otti ja tulehtu alaosasta. Sain siihen antibioottikuurin ja ny haava on jo parempi. Yläosa parani hyvin, mutta vatsanahkan alle jääny alaosa ei niinkään."

Syntymäpäivän raportti edelleen työn alla...

Terkkuja tasapuolisesti joka talouteen!

Safiiri ja Jänskis 2vkoa ja 1 päivä
 
Joo Xo)
On se niiiiiiiiin väärin.
Lapsosten pitäis nukkua, eikäs kukkua.

Tuo naapurin pötkelöinen vetää illasta kuulema 4:n tunnin unet,
herää n. klo 1-2, jatkaa siitä aamuun klo 7.30-8 asti !
Siis 1 herätys yöllä. Ihanaa vanhemmille !

Mutta kökkö juttu tuo, että sektiohaava on tulehtunut....
Saiksä antibioottia siihen, vai mitäs...?
Ootkos muuten toipunut hyvin siitä ? Pääset liikkumaan, jne...?

....NYT mä hyppään kotiorjailuhommiin...siivoota pitäs...hoooohhhoijjaaa.
 
Ohdis
Hiih, safiiri käynyt kertomassa Jänskiksen kuulumisia =}
Joko siitä on tosiaan kaksi viikkoa? =O
Melkoinen yökukkuja neiti tuntuu olevan mutta onneksi sulla on jo kokemusta ;}

Äh ja Möh, mä kun luulin että ehdin taas naputella niin kutsu käy :(
---->
 
Joo Xo)
Olipa ihanaa palata pojan HOJKS:ista,
saatiin upeaa palautetta: sekä poika ( joka alun takkuilun jälkeen löysi taas
iloisen koulumotivaationsa =)
että me vanhemmat, jotka kuulemma olemme "nykyisin kovin harvinaislaatuiset,
koskapa olemme niin sydämellämme mukana lapsiemme kehityksessä,
koulunkäynnissä ja läsnä olevia" =o} !
Kyllä lämmitti mieltä !

Sain jopa s-postitse palautetta eilen yhdeltä asperger-vertaisryhmän vetäjältä,
että olen oikea SUPERäiti - ja tällaisia pitäisi joka erityislapsella olla ... =o)
Hyvä mieli tuli,
vaikkakaan en tunne itseäni mitenkään superäidiksi,
tällähetkellä oon taas niin pipo täynnä kaikkea, ettei tosikaan...

PiMS-gorilla varmaankin koputtelee olkapäähän takavasemmalta taas,
niin on väsynyt, turpea ja itkuinen olo kokoajan.
Ja se ikuinen "vaiva",
eli haave vauvasta nostaa taas päätään vaarallisen voimakkaana .... Plääh ja plööh.


 
Haidi kirjautumati
Onnittelut Jooxille palautteesta:)
Täällä painitaan taas clomien sivuvaikutuksissa...voisin nukkua alasti pihalla ja silti olis hiki. Olio valittaa että sänkyyn palentuu kun mulla on kattoropeli täysillä ja ikkuna auki. Viimeyönäkin valvoin monta tuntia kun oli niin saakelin kuuma. Mitään muuta vaikutusta niillä ei taida sit ollakaan:)

Kävin eilen pikaiseen koluamassa kauppoja, ettimässä farkkuja itselleni koulutielle. Yllätys, löysinkin parit, mut jätin ostamisen vielä perjantaihin kun olio lupas lähtee mun kanssa cityyn ostoksille. Varmaan se viel sopii jotain muuta ja saan mennä yksinäni:)

Nyt aamupalalle ja sit koiran kanssa metsään, sovittiin kaverin kanssa kävelylenkistä. Täytyy varmistaa lähteekö se kun vähän ripsii vettä. Minä lähden ainakin, ei mua sade haittaa.
 
ÄssÄ!
Joox, ihan samaa mä olen sun texteistä analysoinu kun tää vetäjä immeinen! Olet todella superäiti! =O)

Safiirilaan vilkutukset ja pikaiset haavan parantumiset! Nuori neiti siellä laittaa rutiineja uuteen uskoon... Onneksi se on usein ohimenevä juttu (tiedän... laiha lohtu siinä vaiheessa kun on rättipoikkiväsyny..) Tsemppihalitukset!

Koskas Haidi saat ne pääsykokeiden tulokset? Multa on menny ohi oliko kyseessä joku suuntaava opintojuttu vai "ylemmäskö" tähtäät?

Ohdiksella ihQu pötsikuva =O) niin ne viikot sullaki alkaa kerääntyä kivasti!

Se on kuulkaas äitiysLOMAlainen kun täällä näpyttelee, nyt odotan palkkapäivää kun kuuta nousevaa!!!! On melkonen ero kotihoidontuella kituuttamisella ja täydellä palkalla. Varmaan pökrään kun nään sen summan tilillä xD

Kivasti olen saanu kerättyö jo laskuja hoidettavaksi palkalla... ostettiin vauvalle telakallinen kaukalo. Pakastimen maksan sit seuraavasta palkasta. Niin ja pilattiin esikoisen elämä... saatiin miehen siskolta uusi runkopatja neiti2:lle ja kun käytiin petari ja jalat ostamassa siihen niin sdänky onkin nyt korkeempi kuin esikoisella... voi elämä!!.. en osannu kuvitella että siihen kaatuu neidin maailma. Kai se on käytävä ostamassa paksumpi petari myös tolle esimurkulle...Sillä on muutenkin joku -mustaeivälitetä- kausi... oli sanonu neiti2:lle että hänet on adoptoitu kun ei ole synnytyssalista kuvia (olio sillon innostuksissaan unohti kameran kotiin) Voi sanokaa että nää on normaaleja ja ohimeneviä... olen välillä ihan hukassa...

nääs kahvia, ÄSsÄ +kuopus 35+0
 
Joo Xo)
ÄssÄ ; KIITOS :ò} !

Vai LOMAlainen jo ?? Hui, mites se aika noin on lopsahtanu....??
WTF = Telakallinen kaukalo ????? ( oonxmä nyt ihan pihalla....oon )

Ja luulen kyllä, että toi ^ on ihan normaalia ( miks toi sai, miks mä en, mä en ala kun toi ja mä en ....Aina MUUT, mut mä en ...)
Ja arvatkaas; Pinkkis 6v.on ihan yhtä paha suustaan ja kiukuttelee samoista
jutuista ku toi meidän esimurkku, pian 11 v.

Pinkkis oli saanu keskiviikkona tarhantädinkin raivostumaan,
ja täti karjui pää punasena tytölle kuulemma, kertoi siis tää täti itse,
ja sanoi olevansa "hyvin pahoillaan, eikä tajua, miksi alan ammattilainen
menettää hermonsa näin " ... heh ! Mä kyllä tajuan, oikein hyvin !
Neiti "minä-olen-täydellinen-ja-muut-saa-tyytyä-mihin-haluaa-ei-koske-mua"
osaa kyllä vetää hermon niin piukeelle, ettei tosikaan.
Lohdutin siis tätä tätsyä ja sanoin, et ei me pahastuta, vaik meidän lapselle hieman karjahteleekin; tajutaan kyllä, millainen tytsy halutessaan on.
( Tää karjumisjuttu oli siis tosipitkä epidosi, ihan oli tyttö koetellut useempaakin aikuista sinäpäivänä... sitte kotona se sanoo :" Hö.Mä en kyllä TAJUU YHTÄÄN,
mitä se eukko oikeen kohkas...") X`D !!!

Onneks tuo erityispoika on ainakin vielä hieman rauhallisempi ja suvaitsevaisempi tapaus....Ja liian kiltti aika usein.

J a Hei ; T G I F !
 

Yhteistyössä